فرماندار چرداول خبر داد;

اختصاص ۴۰ میلیارد ریال اعتبار به منظور اجرای طرح‌های عمرانی در شباب

فتاحی گفت: اعتباری بالغ بر ۴۰ میلیارد ریال به منظور اجرای طرح‌های مختلف عمرانی و خدماتی در روستا‌های بخش شباب و زاگرس هزینه می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ فرماندار چرداول به همراه مدیر کل بنیاد مسکن استان ایلام ، معاون عمرانی فرماندار و جمعی از بخشداران و مسئولین ، از وضعیت زیرساخت‌های عمرانی روستا‌های دارتوت ، لتاب ، سنگ سفید ، علیمراد خانی علیا ، قریب و چم بور بازدید به عمل آوردند و در جریان وضعیت زیرساخت‌های مختلف عمرانی و طرح هادی روستایی قرار گرفتند.

فتاحی فرماندار چرداول در حاشیه این بازدید گفت: امسال ، به جهت اجرای طرح‌های مختلف عمرانی و خدماتی در روستا‌های بخش شباب و زاگرس ، اعتباری بالغ بر ۴۰ میلیارد ریال هزینه می‌شود.

محبی مدیر کل بنیاد مسکن استان ایلام نیز در این بازدید اظهار کرد: اجرای طرح‌های مختلف هادی و توسعه زیرساخت‌ها ، در دستور کار بنیاد مسکن قرار گرفته و امسال به منظور توسعه این طرح‌ها در روستا‌های شهرستان چرداول با تجمیع اعتبارات شهرستان ، مبلغ ۶۰ میلیارد ریال اختصاص یافته است.

اجرای جدول گذاری ، ساماندهی معابر، گازرسانی ، تقویت اینترنت و همچنین توسعه شبکه آبرسانی از مهمترین مطالبات مردم در روستا‌های بخش شباب و زاگرس بود.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.