سرمایه‌گذاری خارجی ۸۲ میلیون دلاری گردشگری در خراسان رضوی

معاون سرمایه‌گذاری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی گفت: از آغاز کار دولت تدبیر و امید ۸۲ میلیون دلار سرمایه‌گذاری خارجی در حوزه گردشگری استان انجام شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، احمد دیناری معاون سرمایه‌گذاری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی گفت: با توجه موثر دولت تدبیر و امید به حوزه گردشگری و حمایت از این بخش و همچنین تحولات ناشی از برجام در سال‌های ۹۶ و ۹۷ شاهد رشد توجه سرمایه‌گذاران خارجی به حوزه گرشگری در این استان هستیم.

او افزود: این میزان سرمایه‌گذاری شامل ۲۳ میلیون دلار در دولت یازدهم و ۵۹ میلیون دلار سرمایه‌گذاری خارجی در حوزه گردشگری و هتلداری از ابتدای آغاز به کار دولت دوازدهم تا به امروز است.


بیشتر بخوانید:


معاون سرمایه‌گذاری اداره کل میراث فرهنگی خراسان رضوی ادامه داد: این میزان سرمایه‌گذاری خارجی در پروژه‌های حوزه گردشگری شامل هتل، هتل‌آپارتمان، مهمانپذیر، مرکز تفریحات، سرگرمی و گردشگری، مجتمع گردشگری و دفترخدمات مسافرتی انجام شده است.

دیناری بیان کرد: در راستای توسعه صنعت گردشگری خراسان رضوی هم اکنون ۲۴۸ طرح با سرمایه‌گذاری معادل ۱۶۲ هزار میلیارد ریال در مراحل مختلف ساخت قرار دارد.
 
انتهای پیام// ف.ک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.