آذربایجان: پهپادهای ادعایی ارمنستان، در افغانستان سرنگون شده‌اند

وزارت دفاع آذربایجان ادعای ارمنستان در هدف قرار دادن پهپادهای متعلق به باکو را «دروغ» خواند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، وزارت دفاع جمهوری آذربایجان روز جمعه اظهارات مقامات ارمنستانی در مورد هدف قرار دادن پهپادهای آذربایجانی در مرز دو کشور را رد کرد و آن را «دروغ» دانست.

واقیف درگاه‌لی، سخنگو و رئیس بخش مطبوعاتی وزارت دفاع آذربایجان طی مصاحبه‌ای با خبرگزاری اسپوتنیک در روز جمعه داشته، تاکید کرد: «وزارت دفاع ارمنستان در ادعایی دروغین مدعی شد که طی درگیری اخیر، ارتش آذربایجان ۱۳ پهپاد (هواپیمای بدون سرنشین) از دست داده است». وی تاکید کرد که این ادعا دروغ است و جامعه ارمنستانی باید درباره صحت این موضوع تحقیق کند.

پیش از این مقامات ارمنستانی طی چندین نوبت خبر از انهدام پهپادهای منتسب به آذربایجان در مرز ارمنستان را داده بودند. 

این مقام آذربایجانی در ادامه این را هم گفت که تصاویر منتشر شده در فضای مجازی مربوط به پهپادهای آمریکایی است که در سال ۲۰۱۴ در افغانستان سقوط کرده‌اند و ارتباطی به آذربایجان ندارد. سخنگوی وزارت دفاع آذربایجان تصریح کرد که همه پهپاد‌های متعلق به ارتش آذربایجان سالم هستند.

در پی دور جدید از درگیری‌های مرزی بین آذربایجان و ارمنستان، تعدادی از نظامیان دو کشور کشته و زخمی شدند. وزارت دفاع آذربایجان مدعی است که عصر روز یکشنبه نظامیان ارمنستانی منطقه مرزی «تووز» در آذربایجان را مورد هدف قرار داده‌اند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار