سی‌ان‌ان: مورخان ترامپ را به عنوان یکی از بدترین روسای جمهور آمریکا معرفی خواهند کرد

سی‌ان‌ان طی گزارشی اذعان کرده که احتمالا، مورخان از ترامپ به عنوان بدترین رئیس جمهور آمریکا یاد خواهند کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، شبکه خبری «سی‌ان‌ان» تاکید کرده که شانس دونالد ترامپ برای انتخاب مجدد، روز به روز در حال کاهش است.

این گزارش که به نتیجه یک نظر‌سنجی در موسسه گالوپ استناد کرده، این را هم گفته که تنها ۳۸ درصد از مردم آمریکا همچنان ترامپ را قبول دارند. این در حالی است که ۵۷ درصد از مردم این کشور، ترامپ را شخصیت مناسبی برای ریاست جمهوری آمریکا نمی‌دانند.

 سی‌ان‌ان در گزارش خود تاکید کرده که دائما از شمار هواداران  دونالد ترامپ در حال کم شدن است و هیچ نشانه‌ای مبنی بر بهبود این وضعیت تا انتخابات ماه نوامبر وجود ندارد. این گزارش این را هم گفته که شواهد حاکی از برتری جو بایدن، نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، در نظرسنجی‌های انتخاباتی است.

سی‌ان‌ان در گزارش خود تاکید کرده که ترامپ باید نگران این موضوع باشد که ممکن است نامش به عنوان یک رئیس جمهور یک دوره‌ای با محبوبیت بسیار اندک ثبت شود.

سیاست‌های ترامپ در دوران ریاست جمهوری و به‌خصوص در آخرین سال ریاست جمهوری، محبوبیت وی را به شکل بی‌سابقه‌ای کاهش داده، عدم توانایی او در مهار کرونا و انکار خطر این ویروس و همچنین دامن زدن به خشونت‌های نهادینه پلیس علیه سیاه‌پوستان در آمریکا از جمله مسائل مهمی بوده که محبوبیت او را کاهش داده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
reza
۱۲:۴۴ ۲۳ تير ۱۳۹۹
چه این( جمهوریخواهان ) و چه آن ( دموکراتها ) همه سرو ته از یک کرباسند ...........سگ زرد برادر شغال است.......
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۵ ۲۳ تير ۱۳۹۹
ولی ما ملت ایران ازترامپ خبیثتروفاسدترو سراغ داریم
آخرین اخبار