تظاهرات هزاران اسرائیلی علیه سوء مدیریت نتانیاهو در بحران کرونا

هزاران نفر در سرزمین‌های اشغالی شب گذشته بخاطر سوء مدیریت نخست وزیر رژیم صهیونیستی در بحران کرونا دست به تظاهرات زدند.

به گزارش  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از بی بی سی، هزاران اسرائیلی شب گذشته تظاهراتی را در تل آویو به منظور اعتراض علیه آنچه آن‌ها سختی‌های اقتصادی ناشی از سوء مدیریت نخست وزیر و کابینه اش در مدیریت بحران کرونا می‌خواندند، برگزار کردند.

بر اساس این گزارش، «میدان رابین» از میادین مهم تل آویو شب گذشته شاهد حضور شمار زیاد جوانانی بود که ماسک زده بودند؛ اما فاصله اجتماعی را رعایت نکرده بودند. معترضان اعلام کردند پرداخت خسارت‌های ناشی از کرونا بسیار کُند بوده است.

این تظاهرات از سوی افرادی که دارای کسب و کار‌های کوچک بودند، افراد خود اشتغال و گروهی از هنرمندان برنامه ریزی شده بود.

بی بی سی همچنین اعلام کرده بسیاری از اسرائیلی‌ها در حال تجربه شرایط دشوار اقتصادی هستند و بخاطر اقدامات اتخاذ شده در نتیجه شیوع کرونا، بسیار خشمگین هستند. آن‌ها می‌گویند وجوه حمایتی که قرار بوده دریافت کنند، هنوز پرداخت نشده است.

مایکل گیست کسیف (Michal Gaist-Casif) معاون یکی از شرکت‌های صدا و تصویری به خبرگزاری رویترز گفت: من ۴۰ کارگر دارم، بدون آنکه درآمدی و یا پولی داشته باشم.

او در ادامه گفت: ما نیاز داریم تا کابینه، مادامی که ما به حالت عادی بازگردیم، پول تزریق کند. ما از نیمه‌های ماه مارس کار نکرده ایم.

بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی روز جمعه با شماری از فعالان به منظور گفتگو در خصوص ناامیدی هایشان بحث و گفتگو کرد. نتانیاهو در این نشست خطاب به این فعالان گفت: ما به تعهدات خود در خصوص تسریع در پرداخت‌ها عمل خواهیم کرد.

گفتنی است رژیم صهیونیستی در نیمه ماه مارس، قوانین سخت قرنطینه را اعمال کرد؛ اما در اواخر ماه مه شروع به برداشتن محدودیت‌ها کرد. این در حالی است که بیکاری در سرزمین‌های اشغالی به ۲۱ درصد رسیده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۹:۰۲ ۲۲ تير ۱۳۹۹
پاشید صهیونیستهای حرام لقمه از سرزمین مسلمین فلسطینیها و قدس شریف بروید بیرون تا با پس گردنی و تیپا امت واحده رسول الله ص نداختنتون بیرون پرروتوی سرزمین اشغالی دنبال عدالت اجتماعی می گردن خبیثهای ملعون .
آخرین اخبار