مدیرکل آموزش‌وپرورش فارس:

ضرورت سلامت دانش آموزان مدارس شبانه‌روزی در فارس

سلامت دانش آموزان مدارس شبانه‌روزی در زمان شیوع کرونا ضروری است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، فرهاد اسماعیلی مدیرکل آموزش‌ و پرورش استان فارس در شورای مدارس شبانه‌روزی استان گفت: یکی از مصادیق عدالت آموزشی مدارس شبانه‌روزی است که اگر شرایط آن مهیا نباشد می‌تواند موجب خسارت به دانش آموزان شود.

او، بیان کرد: شیوع کرونا موجب تغییر درروند بسیاری از فعالیت‌های اجتماعی و ازجمله تعلیم و تربیت شد که دیگر امکان بازگشت به شرایط معمول قبل نیست و باید در این مسیر گام برداشت.

اسماعیلی تصریح کرد: در زمان شیوع کرونا یکی از سخت‌ترین شرایط، حضور دانش آموزان در مدارس به‌ صورت شبانه‌روزی است که لازم است همه جوانب برای حضور این دانش آموزان در وضعیت کرونا پیش‌بینی شود.

مدیرکل آموزش‌ و پرورش استان فارس ادامه داد: آموزش سرپرستان و عوامل اجرایی مدارس شبانه‌روزی، تهیه زیرساخت لازم برای آموزش مجازی در این مدارس، تغییر روش‌های نظارتی و آموزشی بر مدارس شبانه‌روزی، توزیع نیروی انسانی، تهیه محتوای آموزشی خودآموز، از مهم‌ترین اقداماتی است که می‌تواند زمینه کاهش مشکلات در این مدارس در وضعت کرونا ویروس را فراهم کند.

او، افزود: نزدیک به ۱۳۲ مدرسه شبانه‌روزی با حدود ۲۴ هزار و ۵۰۰ دانش‌آموز در مدارس فارس فعال است که ۱۱ هزار و ۷۹۴ نفر از این دانش آموزان، به‌صورت خوابگاهی در این مدارس مشغول به تحصیل هستند.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.