آموزش نظامیان صهیونیست متوقف شد

گزارش‌ها حاکی از آن است که نیرو‌های نظامی رژیم صهیونیستی به دلیل نگرانی از شیوع گسترده ویروس کرونا برنامه‌های آموزش نظامی خود را متوقف کرده‌اند.

به گزارش  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از اسپوتنیک، شبکه تلویزیونی کان اسرائیل گزارش داد نیرو‌های نظامی این رژیم به دلیل نگرانی از شیوع گسترده ویروس کرونا جلسات آموزشی خود را برای سربازان ذخیره به تعویق انداخته‌اند.

به گزارش این شبکه تلویزیونی، اخیرا بیش از هزار مورد ابتلای جدید در یک روز در سرزمین‌های اشغالی به ثبت رسیده است که این رقم بیشترین آمار روزانه در تمام طول مدت شیوع این ویروس در رژیم صهیونیستی بوده است.

به گزارش کان، هنوز مشخص نیست منظور از این ۵۰۰ سرباز که منبع نظامی از آن سخن گفته همان ۵۰۰ نفری است که بنی گانتس، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی، دستور داده است برای کمک به مقابله با شیوع ویروس کرونا در سرزمین‌های اشغالی از نیرو‌های ذخیره جمع آوری شوند یا خیر.

گفته می‌شود علاوه بر تعطیلی جلسات آموزشی، وزارت جنگ رژیم صهیونیستی در نظر دارد سیستم «کپسول» را در نیرو‌های مسلح برای محدود کردن تعامل میان نیرو‌های نظامی و همچنین میان ارتش و غیرنظامیان اجرایی کند.

به نوشته اسپوتنیک، اسرائیل به طور مرتب برای نیرو‌های ذخیره نظامی خود جلسات تمرینی برگزار می‌کند که این کار به منظور حفظ آمادگی سربازان برای اقدام نظامی در واقع ضروری است.

روز جمعه بنیامین نتانیاهو در صفحه فیس بوک خود نوشت «اکنون ما با شیوع گسترده ویروس کرونا در اسرائیل روبه‌رو هستیم.» او در ادامه نوشت «در ابتدای هفته با ۴۵۰ مورد آلودگی در روز مواجه بودیم، اما اکنون این رقم به بیش از ۱۰۰۰ نفر در یک روز رسیده است.» نخست وزیر اسرائیل هشدار داد چنانچه پروتکل‌های بهداشتی رعایت نشود بار دیگر محدودیت‌های کرونایی باز خواهد گشت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار