ادهمی: تعویق زمان المپیک تلنگر خوبی برایم بود

عضو تیم ملی شمشیربازی گفت: تعویق زمان مسابقات المپیک تلنگر خیلی خوبی برایم بود، چون زمان بیشتری برای تمرین دارم.

علیرضا ادهمی عضو تیم ملی شمشیربازی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،  درباره نحوه ورود خود به این رشته ورزشی اظهار داشت:  قبل از ورود به رشته شمشیربازی در واترپلو و شیرجه فعالیت می‌کردم. از طریق یکی از دوستانم به ورزش شمشیربازی آشنا و تصمیم گرفتم در این رشته ورزشی ادامه فعالیت دهم.

او افزود: در سال  ۲۰۱۰ نخستین بار برای تیم ملی شمشیربازی ایران در مسابقات  قهرمانانی نوجوانان و جوانان آسیا شرکت و  توانستم اولین مدال اسلحه فلوره را بعد از انقلاب کسب کنم و اکنون ۹ سال می شود که عضو تیم ملی شمشیربازی هستم.

ادهمی گفت: طبق برنامه ریزی فدراسیون، در تاریخ ۲۹ فروردین باید در مسابقات کسب سهمیه المپیک شرکت می کردیم که به دلیل شیوع ویروس کرونا این مسابقات لغو شد. در طول مدتی که باشگاه‌ها و سالن‌های شمشیربازی تعطیل بودند بیشتر تمرین دوچرخه سواری را انجام می‌دادم و از خرداد ماه نیز تمرینات کوه نوردی را شروع و سعی دارم  با این آمادگی جسمانی ام را حفظ کنم. اکنون نیز با توجه به اینکه باشگاه‌های ورزشی باز شده است می‌توانم تمرینات بدنسازی و تمرینات وزنه را انجام بدهم.

او گفت: در روز‌هایی که باشگاه‌ها تعطیل بود در خانه نیز تمرین می‌کردم و برنامه تمرینات ذهنی نیز انجام می‌دادم. در پشت بام خانه نیز تمرینات بدنسازی و یک سری تمرینات شخصی شمشیربازی را نیز انجام می‌دادم.

ادهمی افزود: تعویق زمان مسابقات المپیک تلنگر خیلی خوبی برایم بود، زیرا فرصت بیشتری برای تمرین کردن دارم و می توانم تمرینات قوی‌تر و منسجم تری داشته باشم البته به شرط اینکه به زودی اردو‌ها برگزار شود.

عضو تیم ملی شمشیربازی در پایان گفت: امیدوارم مردم نیز با رعایت موازین بهداشتی از شیوع ویروس کرونا جلوگیری کنند. از قشر زحمتکش پزشکان و کادر درمانی نیز نهایت تشکر را دارم که در طول این مدت  برای مبارزه با کرونا جنگیدند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار