سرمربی فلوره شمشیربازی:

ادهمی به دلیل کسب نتایج مطلوب به اردو دعوت شد

احمد اکبری در خصوص تنها نماینده تیم فلوره گفت: ادهمی به دلیلی کسب نتایج مطلوب از میان 3 بازیکن دیگر به تیم ملی دعوت شد.

احمد اکبری، مربی تیم فلوره شمشیربازی در گفتگو با خبرنگار سایر حوزه‌ها گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: پس از مسابقات قهرمانی آسیا که به میزبانی سنگاپور برگزار شد با مشورت رئیس فدراسیون شمشیربازی تصمیم گرفتیم تا نفراتی که نتایج مطلوب تری در این مسابقات نسبت به سایر بازیکنان کسب کردند، را به مسابقات شمشیربازی قهرمانی جهانی اعزام کنیم بر همین اساس ادهمی با نتایج خوبی که در این رقابت ها کسب کرده بود به عنوان تنها نماینده فلوره به اردو دعوت شد. 
 
وی ادامه داد: ادهمی در مسابقات قهرمانی آسیا در بخش انفرادی عملکرد خوبی داشت و توانست جزو 16 نفر آسیا قرار گیرد که نشان دهنده سطح کیفی و فنی بالای این بازیکن است من فکر می کنم وی می تواند نتایج خوبی در مسابقات قهرمانی جهانی که به میزبانی روسیه برگزار می شود کسب کند. 
 
اکبری تصریح کرد: مسابقات شمشیربازی قهرمانی جهان از سطح بالایی برخوردار است و تمام تیم ها تلاش می کنند تا سهمیه المپیک را کسب کنند و امتیاز خود را افزایش دهند تا مشکلی از بابت امتیاز و حضور در المپیک نداشته باشند. 
 
سرمربی فلوره شمشیربازی عنوان کرد: از چند هفته گذشته  تاکنون در اردو هستیم و خوشبختانه تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم. 
 
اکبری خاطر نشان کرد: ادهمی فردا آخرین تمریناتش را انجام می دهم تا با آمادگی کامل به این مسابقات اعزام شود. 
 
گفتنی است،مسابقات شمشیربازی قهرمانی جهان طی روزهای 22 تا 27 تیر در سکو روسیه برگزار  می شود، علیرضا ادهمی ملی پوش کشورمان بامداد روز شنبه 20 تیر ماه عازم محل برگزاری این مسابقات خواهد شد. 
 
انتهای پیام/ 

برچسب ها: ادهمی ، فلوره ، احمد اکبری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار