موضع شهید سلیمانی در برابر کسانی که دشمن را از خودی نمی‌شناسند

ویدئویی از شهید سلیمانی منتشر شده است که در آن موضع تند ایشان در برابر کسانی که دشمن را از خودی نمی‌شناسند، مشخص شده است.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، طی روز‌های گذشته موسوی خوئینی‌ها نامه‌ای سرگشاده خطاب به رهبر انقلاب نوشت و در آن به مسائلی پیرامون وضعیت کشور اشاره کرد. وجود مشکلات در کشور غیرقابل کتمان است. رهبر انقلاب نیز همواره خواستار رفع مشکلات مردم و رسیدگی به دغدغه‌های آن‌ها به‌ویژه وضعیت معیشتی شده‌اند.


بیشتر بخوانید


اما در شرایطی که کشور ما زیر فشار بی‌رحمانه‌ترین و بی‌سابقه‌ترین تحریم‌ها قرار گرفته و همه دشمنان قسم خورده انقلاب و ایران به‌ویژه آمریکا و صهیونیست در صدد پیاده کردن نقشه‌های شوم خود هستند، پرداختن به چنین مسائلی چیزی جز تشویش اذهان عمومی نیست. در این برهه حساس که دشمن دندان طمع خود را برای گرفتن تمام دستاورد‌های انقلاب از جمله انرژی هسته‌ای، فناوری موشکی و موارد دیگر تیز کرده، عنوان چنین مسائلی درست نیست. این‌ها همان نگرانی و دغدغه‌های حاج قاسم انقلاب بود که در سخنرانی‌های خود به افراد مدعی پیرو امام اشاره می‌کردند که به جای نوشتن نامه سرگشاده به استکبار و صهیونیست جهانی، خطاب به مبارز خط مقدم انقلاب نامه می‌نویسند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار