رهبر انقلاب:

کرونا تمام نشده، مردم و مسئولان باید مراقبت کنند

صفحه اینستاگرامی منتسب به دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب بخشی از بیانات ایشان درباره تداوم شیوع کرونا در کشور را منتشر کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، صفحه اینستاگرامی منتسب به دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب با انتشار تصویرنوشته‌ای، بخشی از بیانات ایشان در تماس ویدئویی امروزشان با حاضران در همایش سراسری قوه قضائیه را منتشر کرد.

بر اساس این پست، رهبر انقلاب با اشاره به تداوم شیوع ویروس کرونا در کشور از رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی به ویژه زدن ماسک توسط بعضی از مسئولان انتقاد کردند و این موضوع را مشوق جوانان برای رعایت نکردن نکات بهداشتی دانستند.


بیشتر بخوانید


ایشان همچنین نسبت به افزایش میزان تلفات کشور بر اثر ابتلا به این ویروس ابزار نگرانی و توصیه موکد کردند که مردم و مسئولان مراقبت‌های بهداشتی برای جلوگیری از ابتلا به این ویروس را انجام دهند.

در ادامه متن و پست منتشر شده توسط صفحه منتسب به رهبر انقلاب در اینستاگرام را مشاهده می‌کنید:

«کرونا تمام نشده
همه باید مراقبت کنند
رهبر انقلاب، امروز: بعضی‌ها خیال میکنند که مسئله کرونا تمام شد. نه تمام نشده است. وقتی شما که مسئول دولتی هستید در یک اجتماع مردمی ماسک نمیزند جوانی هم که در خیابان راه میرود تشویق میشود ماسک نزند. بعد از آنی که تلفات‌مان دو رقمی شده بود و به حدود سی و چندتا رسیده بود حالا رسیده به صد و سی و چندتا. هم مردم و هم مسئولین مراقبت کنند. ۹۹/۴/۷».

دیدگاه رهبر انقلاب درباره تداوم شیوع کرونا در کشور

کرونا را جدی بگیرید

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۷ ۰۷ تير ۱۳۹۹
قربون شکل ماهت برم
بدتر از کرونا گرونی و خونه های متری ۲۰ میلیونیه
آخرین اخبار