خدابنده: تمریناتم را برای حضور در المپیک دنبال می‌کنم/ به خاطر پولادگر درباره اتمام مسابقات لیگ سکوت کرده ایم

کاپیتان تیم ملی تکواندوی کشورمان درباره شرایط خودش و این رشته ورزشی توضیحاتی را مطرح کرد.

اکرم خدابنده ملی پوش وزن در وزن ۶۷+ کیلوگرم تکواندوی کشورمان در گفت و گو با  خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  در مورد  اتمام مسابقات لیگ برتر و قهرمان نشدن تیم اسپریچو، عنوان کرد: شیوع ویروس کرونا باعث شد تا برگزاری مسابقات را تحت تاثیر خود قرار دهد.   تیم اسپریچو برای قهرمانی پا به مسابقات گذاشته بود و بازی‌های تیم ما برابر تیم‌های مدعی مانند فتح صدر باعث شد تا نشان دهیم که توانایی قهرمانی لیگ را داریم و نسبت به سایر تیم‌ها در جدول رده بندی، شرایط ما بهتر  بود.

خدابنده: درباره اتمام مسابقات لیگ به خاطر پولادگر سکوت کردیم/ شخصا به حضور در المپیک امیدوارم

به احترام پولادگر سکوت کرده ایم

او ادامه داد: فدراسیون تکواندو با توجه به شاخصه‌ها و ارزیابی شخصی  از ما درخواست کرد که گذشت کنیم تا رتبه بندی نهایی مشخص شود. تیم اسپریچو از من درخواست کرد تا در جلسه هم اندیشی حضور پیدا کنم و در نهایت به احترام سید محمد پولادگر رئیس فدراسیون، سکوت کردیم. در این چند سال اتفاق مشابهی رخ نداده بود و همین باعث شد تا درباره رتبه بندی تیم‌ها سکوت کنیم.  

 این روز‌ها بی وقفه در حال تمرین هستم

خدابنده در مورد شرایط این روزهای خود بیان کرد: من بی وقفه در حال تمرین هستم و فکر می‌کنم با وجود ویروس کرونا دستکم تا ۱۰ ماه دیگر خبری از مسابقه‌ای نباشد و شاید تا آخر زمستان هم شرایط برگزاری تورنمنتی فراهم نشود. در هر صورت تمرینات فشرده ام را پیگیری می‌کنم تا ببینیم چه اتفاقی پیش خواهد آمد.

شخصا به حضور در المپیک امید دارم

کاپیتان تیم ملی تکواندوی کشورمان درباره احتمال حضور در المپیک اظهار کرد: همه چیز بستگی به نظر کادر فنی دارد که قصد دارند در چه اوزانی به مسابقات اعزام داشته باشند و البته آمادگی بازیکنان در این مورد نقش دارد. شخصا به حضور در المپیک امید دارم و برای این مسابقات هر روز تمریناتم را پیگیری می‌کنم و امیدوارم به هدفی که می‌خواهم دست پیدا کنم.

خدابنده: تمریناتم را برای حضور در المپیک دنبال می‌کنم/ درباره اتمام مسابقات لیگ به خاطر پولادگر سکوت کردیم

اردوی متمرکز روحیه بازیکنان را کاهش می‌دهد

او درباره برگزاری اردوی تیم ملی عنوان کرد: اردوی متمرکز با نبود هیچ اعزامی به مسابقات جهانی، بیشتر روی بازیکنان تاثیر منفی دارد. شرایط تمرین گروهی همیشه وجود دارد و حتی بازیکنان ملی پوش هم می‌توانند کنار مربیان و حریفان تمرین کنند. الان اعزامی به مسابقات نیست  و همین موضوع فشار روی بازیکن بالا می‌برد. این روز‌ها خارج از اردو تمرین برای ملی پوش راحت‌تر است. همین موضوع باعث می‌شود تا انگیزه بالاتر برود. با این حال ممکن است رقابت‌های المپیک با توجه به ادامه دار شدن کرونا لغو شود.


بيشتر بخوانيد


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار