نشست خبری رئیس فدراسیون تکواندو و اعضای تیم ملی برگزار شد

رئیس فدراسیون تکواندو به همراه اعضای تیم ملی امروز در نشست خبری شرکت کردند.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، نشست خبری فدراسیون تکواندو امروز شنبه با حضور سید محمد پولادگر رئیس فدراسیون، هادی ساعی مدیر فنی، آرش فرهادیان رئیس سازمان تیم‌های ملی، فریبرز عسکری سرمربی تیم ملی، آرمین هادی پور و میرهاشم حسینی المپین‌های تکواندو در ساختمان این فدراسیون برگزار شد.

سید محمد پولادگر ضمن شنیدن نقطه نظرات بازیکنان به آن‌ها این نوید را داد که به زودی شرایطی فراهم می‌شود تا بازیکنان تیم ملی از بلاتکلیفی خارج شوند.

هادی ساعی به بازیکنان تیم ملی تاکید کرد که نباید خسته شوند و باید مراقب شرایط بدنی خود باشند و از خود مراقبت ویژه کنند، چون تمام سرمایه آن‌ها بدنشان است.

فریبرز عسکری سرمربی تیم ملی تکواندو هم بابت برگزاری این جلسه تشکر کرد و بابت بازگشت به شرایط زندگی ابراز امیدواری کرد و از شاگردان خود درخواست صبوری و از مسئولان ورزشی درخواست کرد تا بازیکنان را فراموش نکنند.

هادی ساعی از ایده ساخت ماسک ویژه خبر داد و اعلام کرد که این ماسک در تمرینات انفرادی بازیکنان تیم ملی می‌تواند کمک شایانی به ملی پوشان کند و این طرح به زوی به مسئولان وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک ارائه داده می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار