معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آبفا کردستان:

۸۲ مجتمع آبرسانی روستایی در کردستان در مدار بهره برداری است

در حال حاضر ۸۲ مجتمع آبرسانی روستایی در کردستان کار تأمین آب ۴۴۸ روستا را انجام می‌دهد.

محمد فرهاد معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آبفا کردستان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،  اظهار کرد: یکی از راه‌های تأمین آب روستا‌ها ایجاد و بهره برداری از مجتمع‌های آبرسانی است که در همین راستا ۸۲ مجتمع آبرسانی به ۴۶ هزار و ۷۴۵ خانوار روستایی خدمات ارائه می‌دهد.

او افزود: بیشترین مجتمع‌های آبرسانی روستایی در شهرستان سقز به تعداد ۱۳ و بیجار و دهگلان و کامیاران هر کدام به تعداد ۱۲ روستا می‌باشد؛ ضمن آنکه ۱۱ مجتمع در شهرستان دیواندره و ۹ مجتمع در شهرستان قروه وجود دارد.

فرهاد خاطرنشان کرد: در شهرستان مریوان ۷ مجتمع، در سروآباد ۳ مجتمع، در شهرستان‌های سنندج ۲ و در شهرستان بانه نیز یک مجتمع آبرسانی روستایی کار تأمین آب را انجام می‌دهند.

به گفته معاون بهره برداری و توسعه آب آبفا کردستان در شهرستان بانه ۲۱ روستا، در بیجار ۱۰۴، در دیواندره ۵۲، در دهگلان ۴۱، در سروآباد ۱۱، در سقز ۶۹، در سنندج ۹، در قروه ۷۵، در کامیاران ۳۲ و در مریوان ۳۴ روستا زیر پوشش مجتمع‌های آبرسانی روستایی هستند.

فرهاد در پایان یادآور شد: در حال حاضر از مجموع ۱۶۷۷ روستای دارای سکنه استان ۱۰۰۶ روستا زیر پوشش خدمات شرکت در حوزه تأمین آب قرار دارد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.