مدیرکل راه و شهرسازی لرستان:

مرمت خانه چنگایی خرم‌آباد با پیشرفت ۸۵ درصدی درحال تکمیل است

مدیرکل راه و شهرسازی لرستان گفت: مرمت خانه تاریخی چنگایی شهر خرم‌آباد درقالب یکی از پروژه های بازآفرینی شهری با پیشرفت ۸۵ درصدی درحال تکمیل است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، مدیرکل راه و شهرسازی لرستان گفت: مرمت خانه تاریخی چنگایی شهر خرم‌آباد درقالب یکی از پروژه های بازآفرینی شهری با پیشرفت ۸۵ درصدی درحال تکمیل است.

رضا خالقی  افزود: این طرح شامل ادامه مرمت خانه تاریخی چنگایی خرم‌آباد بوده که در محله زیدبن علی(ع) و ساختمانی ۲ طبقه با ۲۰۰ متر مربع مساحت واقع شده است.

او  گفت: این خانه با اعتبار هشت میلیارد ریال و با محوریت بازسازی ساختمان، اجرای کف سازی محوطه و سرویس بهداشتی مرمت می شود که تاکنون بخش ابنیه تکمیل شده و اقدامات لازم در قسمت تاسیسات رو به اتمام است.

او  در تشریح پروژه‌های بازآفرینی خرم‌آباد گفت: در این طرح ۶ محله امام زاده زیدبن علی(ع)، درب دلاکان درون بافت تاریخی، علی‌آباد، گل سفید، کرگانه و فلک‌الدین که درون سکونتگاه‌های غیررسمی واقع شده بازآفرینی می شوند.

خالقی تصریح کرد: تکمیل کانال جمع‌آوری آب‌های سطحی محله کرگانه با مساحت ۱۹۸مترمربع و اعتبار ۳۰ میلیارد ریال تکمیل شده و آماده بهره‌برداری است.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.