میراسماعیلی: لایحه جدیدی را تا ۳ هفته آینده به CAS ارسال می‌کنیم

رئیس فدراسیون جودو گفت: در فدراسیون جودو لایحه‌ای را تنظیم کرده ایم که قرار است تا ۲ - ۳ هفته آینده به دادگاه ارسال کنیم.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، آرش میراسماعیلی رئیس فدراسیون جودو در حاشیه مراسم رونمایی از تندیس قهرمانان ورزش کشور درباره برگزاری این مراسم اظهار داشت: کاری که امروز انجام شد یک کار بسیار پسندیده‌ای بود. ما همیشه باید قدردان زحمات کسانی باشیم که روزی برای کشورمان افتخار آفرینی کرده اند. از زمانی که ما وارد ورزش شده ایم همواره نام هایی، چون امامعلی حبیبی و ملاقاسم پور را شنیده ایم که بار‌ها برای ایران افتخار آفرینی کرده اند. به هر حال ما باید از این عزیزان تا زمانی که زنده هستند تقدیر و تشکر کنیم و باید همیشه قدردان زحمات آن‌ها باشیم. امیدوارم در آینده اینگونه مراسم‌ها ادامه داشته باشد.


بیشتر بخوانید:


رئیس فدراسیون جودو در پاسخ به این سوال که آیا با آمدن محمد درخشان به فدراسیون جودو ما می‌توانیم در دادگاه بین المللی cas پیروز شویم بیان داشت: با توجه به اینکه فدراسیون جهانی ذهنیت بدی را علیه ما ایجاد کرده کار ما در دادگاه cac بسیار سخت است. با آمدن درخشان به فدراسیون جودو باید اختلافات را کنار گذاشته و در کنار یکدیگر قرار بگیریم و به صورت واحد عمل کنیم. ما در فدراسیون جودو لایحه‌ای را تنظیم کرده ایم که روز‌های آخر خودش را پشت سر می‌گذارد. فردا قرار است با علی نژاد معاون وزیر جلسه‌ای را برگزار کنیم و آخرین تصمیمات را بگیریم. قبل از این بار‌ها با شخص وزیر و همچنین صالحی امیری جلساتی را برگزار کردیم. لایحه‌ای که تنظیم شده با مشورت‌ از این عزیزان صورت تنظیم شده است. قرار است ظرف ۲ - ۳ هفته آینده این لایحه به دادگاه ارسال شود.

میراسماعیلی افزود: سجادی، داورزنی، مجید زارعیان (سرمربی تیم ملی جودو)، وکیل پرونده و دستیارش به همراه بنده روز ۲۶ شهریور به سوئیس می‌رویم تا در دادگاه بین المللی cas حاضر شده و از حقانیت جودو ایران دفاع کنیم.

رئیس فدراسیون جودو درباره انتخاب صدیقه کعبی زاده به عنوان سرپرست دبیری فدراسیون گفت: درخشنده به دلیل مشغله کاری نمی‌توانست در فدراسیون حضور داشته باشد به همین دلیل ما تصمیم گرفتیم صدیقه کعبی زاده نائب رئیس فدراسیون را با حفظ سمت به عنوان سرپرست دبیری فدراسیون جودو انتخاب کنیم.


بیشتر بخوانید:


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۲ ۰۳ تير ۱۳۹۹
چرا درخشان تاکنون در خصوص تعلیق ظالمانه جودوی ایران موضعی نگرفته است ؟ جامعه ورزشی ، باید نظر اورا در خصوص این تعلیق ظالمانه بداند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۲ ۰۳ تير ۱۳۹۹
جای تاسف است شبکه نسیم برنامه خندوانه ای را با حضور محمدمنصوری شب گذشتته بازپخش کرد . گویا دستهایی پشت پرده ای هنوز از این وطن فروش حمایت میکنند و باید ردپای رییس سابق فدراسیون جودو و مدیر تیمهای ملی جودو رو دراین اتفاقات بیشتر بررسی کرد .
آخرین اخبار