حمایت از تولید و اشتغال از سیاست‌های مهم قوه قضائیه

رئیس دادگستری شهرستان طبس گفت: یکی از سیاست‌های مهم قوه قضائیه حمایت از تولید، اشتغال و سرمایه گذاری مشروع است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند  ، گل محمدی رئیس دادگستری شهرستان طبس گفت: قضات دادگستری طبس حمایت قانونی از واحد‌های تولیدی و اشتغال را داشته اند و در جهت رفع مشکلات و موانع تولید، دستورات قضایی متناسبی را صادر کرده اند.

او با اشاره به اینکه از طرف مقامات قضایی هیچ گونه دستور توقیف که منجر به تعطیلی واحد های تولیدی در شهرستان شود وجود نداشته است، افزود: علاوه بر آن دستورات لازم در مورد راه اندازی مجدد شرکت‌ها و واحد‌های تولیدی تعطیل شده صادر شده است.

او با اشاره به اینکه شهرستان طبس که از جامعه آماری کارگری بالایی برخوردار است، گفت: در جریان شیوع ویروس منحوس کرونا جامعه کارگری از آسیب پذیرترین اقشار جامعه بودند که نیازمند حمایت بیشتری هستند.

گل محمدی در خصوص نیاز اقتصاد کشور به جامعه کارگری، بیان کرد:  در شرایط کرونا اگر کارگران نبودند اقتصاد کشور با مشکل مواجه می شد.

رئیس دادگستری شهرستان طبس با اشاره به حمایت های متعدد از کارگران در کمیسون کارگری این شهرستان، اظهار کرد: با توجه به معادن و ذخایر خدادادی، وضعیت معیشت کارگران باید بهبود پیدا کند و عواید بیشتری نصیب این قشر زحمتکش شود.

حمایت از تولید و اشتغال از سیاست‌های مهم قوه قضائیه

دستمزد کارگران را که می‌بینیم خجالت  می کشیم

حجت الاسلام زارع حسینی دادستان عمومی و انقلاب طبس، با اشاره به اینکه جامعه کارگری فشار اقتصادی زیادی را تحمل می‌کنند، بیان کرد: این امر از نجابت قشر کارگری است.

او  با بیان اینکه باید به وضع موجود اقتصادی رسیدگی شود، عنوان کرد: در صورت عدم رسیدگی به وضعیت اقتصادی، نظم اجتماعی نیز در آینده نه چندان دور دچار مشکل می‌شود.


بیشتر بخوانید


حجت الاسلام و المسلمین زارع حسینی تصریح کرد: اگر نان سوبسید دار نیز از مردم گرفته شود آنها دیگر تحمل نخواهند کرد.

دادستان عمومی و انقلاب طبس با توجه به قیمت مسکن در این شهرستان، گفت: دادگستری شهرستان طبس در موضوع قیمت خانه‌ها به صورت جدی ورود پیدا خواهد کرد.

حمایت از تولید و اشتغال از سیاست‌های مهم قوه قضائیه

کارگران در خط مقدم مبارزه با کرونا

رحیمیان نماینده عالی کارگری شهرستان طبس در خصوص حمایت از جامعه کارگری، بیان کرد: کارگران مانند جامعه پزشکی در خط مقدم مبارزه با کرونا بودند زیرا اگر آنها نبودند تولید و اقتصاد کشور دچار مشکل می‌شد.

او  از مهلت سه هفته ای دادستان عمومی و انقلاب برای ترخیص ماشین ها و موتورهای کارگران و جامعه کارگری در پارکینگ پلیس راهنمایی و رانندگی، گفت : با توجه به متضرر شدن جامعه کارگری در بحث کرونا باید برای حمایت از آنها شرایط خاص برای پرداخت هزینه های ترخیص در نظر گرفته شود.

رحیمیان  عنوان کرد: با توجه به سخنان مقام معظم رهبری، جهش تولید با حمایت کارگران که در خط مقدم تولید هستند امکان پذیر است.

انتهای پیام/ ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار