ساخت مجتمع آموزشی، ورزشی خیرساز در رفسنجان

مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمان از امضای تفاهم نامه ساخت مجتمع آموزشی، ورزشی خیر ساز برای دانش آموزان بی بضاعت در رفسنجان با اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیارد ریال خبر داد.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سید محمد واعظی نژاد، مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان کرمان با اشاره به امضای تفاهم نامه ساخت مجتمع آموزشی، ورزشی برای دانش آموزان بی بضاعت در رفسنجان با اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیارد ریال، گفت: مجتمع آموزشی، ورزشی به همت خیر نیکوکار سعید ابراهیمی به نام زنده یاد حاجیه خانم طاهره تاج آبادی برای دانش آموزان بی بضاعت، ساخته  می شود و  پذیرای هزار دانش آموز رفسنجانی است.

 او افزود: این مجتمع آموزشی، شامل مقاطع آموزشی ابتدایی و متوسطه است و دانش آموز از ابتدای ورود به این مجتمع آموزشی، تحت آموزش کلیه مقاطع تحصیلی اولیه قرار می‌گیرد و از دبستان تا زمانی که دیپلم می‌گیرد در این مجتمع تحصیل می‌کنند.

واعظی نژاد تصریح کرد: در این مجتمع آموزشی، دوباب ساختمان ۹ کلاسه ویژه مقطع تحصیلی متوسطه ساخته می‌شود که هر ساختمان آموزشی هزار و ۲۸۵ متر مربع زیر بنای آموزشی دارد که جمعا دو هزار و ۵۷۰ متر زیر بنای آموزشی این دو ساختمان است.

او از ساخت دبستان ۱۲ کلاسه برای این مجتمع آموزشی خبر داد و گفت: زیر بنای آموزشی این دبستان هزار و ۳۲۵ متر مربع است که در کنار این ساختمان‌های آموزشی یک باب سالن ورزشی با زیربنای هزار و ۱۲۰ متر مربع ساخته  می شود.

واعظی نژاد با اشاره به اینکه کل اعتبار ساخت فضا‌های آموزشی و ورزشی این مجتمع به مبلغ ۲۰۰ میلیارد ریال به همت خیر نیکوکار مشارکت می‌شود، عنوان کرد: محوطه سازی بیست و سه هزار و ۵۰۰ متر مربع و حصارکشی هزار و ۱۰۰ متر مربعی این مجتمع آموزشی بر عهده اداره کل نوسازی با تامین‌اعتبار دولتی است. 

او در جلسه امضا این‌تفاهم‌نامه از مشارکت ۲۳۰ میلیارد ریالی خیرین مدرسه ساز از ابتدای سال ۹۹ تا کنون در استان کرمان خبر داد و ابراز امیدواری کرد: با مشارکت خوبی که خیرین مدرسه ساز در سال ۹۹ تاکنون داشته اند و  در اجرای طرح آجر به آجر پیش بینی می‌شود مبلغ کمک خیرین تا پایان سال ۹۹ به ۲۰۰ میلیارد تومان برسد.

انتهای پیام/ م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار