به همت خیران مدرسه ساز صورت گرفت:

کلنگ زنی ساخت ۷ پروژه مدرسه ساز در شهرستان بافت

به همت خیران مدرسه ساز، کلنگ ساخت ۷ مدرسه ۱۴ کلاسه در شهرستان بافت و آموزش و پرورش عشایری به زمین خورد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سید محمد واعظی نژاد، مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمان صبح امروز در حاشیه کلنگ زنی پروژه‌های مدارس خیر ساز، گفت: به همت خیر نیکوکار  حسین عباسلو امروز در شهرستان بافت کلنگ ساخت ۵ مدرسه یک کلاسه و یک باب مدرسه ۳ کلاسه به زمین زده شد.

او با اشاره به اینکه حسین عباسلو تاکنون مدارس خیری زیادی در سراسر استان کرمان ساخته است، افزود: این خیر نیکوکار با ساخت مدارس خیری کمک‌ زیادی به جبران کمبود فضای آموزشی در روستا‌های محروم استان  کرده است.

واعظی نژاد بیان داشت: ۵ باب مدرسه یک کلاسه در مجموع با ۴۰۰ متر مربع زیربنای آموزشی و یک مدرسه ۳ کلاسه  با زیر بنای آموزشی   ۱۹۶ متر مربع  به همت خیر نیکوکار حسین عباسلو ساخته می‌شود.

او تصریح کرد: خیر نیکوکار حسین عباسلو تاکنون در ساخت ۲۲ مدرسه مشارکت کرده است و با ساخت این ۵ مدرسه ۲۷ مدرسه به همت این خیر در استان کرمان ساخته شده و خواهد شد.

عضو شورای آموزش و پرورش استان کرمان از حضور خیر نیکوکار محمد رضا کرمانی خبر داد و گفت: با مشارکت این خیر نیکوکار یک مجتمع شبانه روزی با ۶ کلاس و دارا بودن خوابگاه با زیربنای ۴۹۵ متر بنای آموزشی در حومه شهرستان بافت به نام‌ مبارک امام علی (ع) ساخته خواهد شد.

نتهای پیام/ م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار