تحویل قطعات زمین مسکونی به خانواده های شهدا در میاندوآب

سرپرست فرمانداری ویژه میاندوآب از واگذاری زمین برای احداث مسکن به خانواده های معظم شهدا در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه،حسام شیرازه محبت سرپرست فرمانداری ویژه میاندوآب در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با پیگیری‌های مجموعه بنیاد شهید و امور ایثارگران و همکاری راه و شهرسازی شهرستان مشکل واگذاری زمین به خانواده معظم شهدا رفع شد.

سرپرست فرمانداری ویژه میاندوآب گفت: خانواده‌های معظم شهدا، ولی نعمت ما هستند و باید به وظیفه خود در قبال این خانواده‌ها که عزیزان خود را در راه دفاع از امنیت و آرامش ما فدای این نظام و انقلاب کرده اند، عمل کنیم و انتظار هم این است که مجموعه‌های اداری در کنار این عزیزان باشند.

این مسئول با تاکید بر رسیدگی به مسائل و مشکلات جامعه ایثارگری و خانواده‌های معظم شهدا، افزود: مسکن یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های ایثارگران و خانواده‌های معظم شهدا است که در راستای حل این مشکل اقدامات لازم انجام گرفته و می‌گیرد.

شیرازه محبت با اشاره به کلنگ زنی تحویل ۵۰ قطعه زمین به خانواده‌های معظم شهدا در سال‌های گذشته، گفت: این ۵۰ قطعه زمین در زمینی به مساحت ۲ هکتار بود که در آن زمان قول تحویل به خانواده‌های معظم شهدا را داده بودند، ولی برخی مشکلات مانع از این اقدام شده بود.

سرپرست فرمانداری ویژه میاندوآب تصریح کرد: با رایزنی‌های انجام گرفته و به همت بنیاد شهید و امور ایثارگران و اداره مسکن و شهرسازی شهرستان این مشکل این هفته حل و این قطعات به خانواده‌های معظم شهدا برای احداث مسکن تحویل داده شدند.

شیرازه محبت افزود: با حل این مشکل، ۱۵۰ خانواده معظم شهدا در شهرستان میاندوآب که فاقد مسکن هستند بر اساس اولویت و طبق دستورالعمل صاحب زمین برای احداث مسکن می‌شوند.

انتهای پیام/ن م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.