۵۰ هکتار از مزارع کشاورزان شهر برزول نهاوند طعمه حریق شد

شهردار شهر برزول نهاوند گفت: بر اثر بی احتیاطی حدود ۵۰ هکتار از مزارع دیم گندم و جو اطراف شهر برزول دچار حریق شد.

۵۰ هکتار از مزارع کشاورزان شهر برزول نهاوند طعمه حریق شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ علی مرادی شهردار شهر برزول نهاوند گفت: با توجه به بارندگی‌های خوب امسال کشاورزان نسبت به برداشت از مزارع دیم بسیار خوشبین بودند، اما متاسفانه بر اثر سهل انگاری و وقوع این آتش سوزی باعث وارد شدن خسارت فراوان به کشاورزان شد.

او افزود: دوشب گذشته نیز گزارش آتش سوزی به دست ما رسید که با اقدام به موقع توانستیم از هر گونه خسارت احتمالی جلوگیری کنیم.

مرادی ادامه داد: متاسفانه هر ساله در این ایام بر اثر سهل انگاری و عدم رعایت نکات ایمنی شاهد آتش سوزی مزارع و از بین رفتن زحمات یکساله کشاورزان هستیم.

شهردار برزول اظهار داشت: با توجه به تجربیات گذشته امسال جهت جلوگیری از بروز هر گونه مشکل و عملکرد بهتر در اطفاء حریق احتمالی نواقص تجهیزات تا حد امکان برطرف شده است و برای مقابله با اتش سوزی در امادگی کامل هستیم.

او بیان کرد: با وجو دخاموش کردن آتش با کمک آتش نشانی و مردم، ولی متاسفانه ۵۰هکتار از مزارع گندم و جو اطراف شهر برزول طعمه حریق شد.

مرادی علت این آتش سوزی را عوامل انسانی دانست و افزود: آتش نشانی شهرداری برزول در دومرحله با تغییر جبهه کاری آتش سوزی را مهار کرد.

مرادی گفت: سال گذشته نیز در این ایام ۲۰ مورد اطفای حریق در مزارع و گندم زار‌های اطراف برزول توسط واحد آتش نشانی این شهرداری انجام گرفته است.

منبع گرو
انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.