پیامک‌های دریافتی بیست و هفتم خرداد؛

از قطع هر روزه آب در زاهدان تا خطرات عبور قطار از مرکز شهرستان ازنا در استان لرستان

از میان انبوه پیامک‌های رسیده در تاریخ بیست و هفتم خرداد مهمترین آن‌ها در ادامه قابل مشاهده است.

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، روزانه پیامک‌های ارسالی شما به سامانه ۱۰۰۰۱۹۱۵ در سایت باشگاه خبرنگاران جوان به نشانی www.yjc.ir منتشر می‌شود.

از میان انبوه پیامک‌های رسیده در تاریخ بیست و هفتم خرداد ماه مهمترین آن‌ها در ادامه قابل مشاهده است.


ب

 


۰۱۵۶...۰۹۱۲: سلام من زارعی هستم یکی از صد‌ها مالک بدبخت زون ۲ فاز یازده مسکن مهر پردیس که قبل از زون ۳ و ۵ این فاز ثبت‌نام کردیم و نزدیک به ۱۰ ساله که منتظر تحویل واحدهامون هستیم، اما این زون مثل قبرستانِ و هیچ پیشرفته کاری در آن دیده نمیشه. تو روبه خدا به داد ما برسید، که دیگِ با این اجاره‌ها باید بریم تو خیابان چادر بزنیم.



۴۷۷۶...۰۹۳۹: سلام از شما خواستار پیگیری مطالبه افزایش سن پذیرش دانشگاه فرهنگیان هستیم.



۷۰۰۴...۰۹۳۸: خواهشا یک گزارش از واریز وجه برای خودرو‌های قرعه‌کشی سایپا داشته باشید، وجه بالای ۵۰م (برای شاهین) قابل پرداخت نیست و مردم اسیر شدن، پشتیبانی هم بعد ۳۰دقیقه انتظار تلفن را قطع می‌کنند کمک کنید.



۸۶۵۵...۰۹۱۳: سلام خسته نباشید می‌خواستم یک پیگیری از وضع ماشین در چهارمحال و بختیاری بگیرید واقعاً وضع خرابه پیکان شده ٢٥=٣٠ زورمان نمی‌رسد بخریم باید چه کار بکنیم ممنون.



۳۴۲۱...۰۹۱۲: سلام. از شما خواهش می‌کنم این پیام روبه گوش مسئولین برسانید اینترنت خیلی گرانه لطفا در تعرفه‌ها تجدید نظر کنید با تشکر موفق و موید باشید.



۲۸۰۴...۰۹۱۴: در خصوص بازنشستگان آتش‌نشانی تبریز از مورخه ۹۸/۱۲/۰۱ تا به حال کسی از ما سؤال هم نکرده چرا اصلاً بازنشسته شدید. نه روابط عمومی سازمان تقدیرنامه داده و از پایان کار سنواتی هم اصلاً خبری نیست. خواهشمندم از شهردار محترم تبریز پیگیری فرمایید.



۱۱۳۰...۰۹۱۳: سلام خسته نباشید... اینکه به تازگی برای تمدید دفترچه بیمه روستایی از ما روستاییان بی‌پناه پول از ۳۰۰ تا ۷۰۰ هزار تومان می‌گیرند روبه گوش مسئولین برسانید. چرا از جیب ما می‌خواهند... ممنون



۰۸۲۳...۰۹۱۴: سلام ببخشید سایت سازمان سنجش قسمتی ندارد که پیام بفرستیم لطفاً پیگیری کنید در مورد کنکور سراسری که این کنکور رو عقب بندازن تا ما نظام قدیمی‌ها هم عادلانه کنکور بدیم. دروس نظام جدید همین‌جوری هم نسبت به نظام قدیم کلی حذفیات داره و آسان تره آلانم به خاطر کرونا باز براشون حذفیات دارن ولی نظام قدیمی‌ها. کل دروسشان سختِ. کنکور عقب بندازن لااقل آن‌ها هم مثل ما کل کتاب هاشون امتحان بدن تا لااقل مساوی باشیم یعنی رقابت عادلانه باشه. سؤالات نظام جدید در حد راهنمایی هست و قابل قیاس نیست اصلاً. ممنون.



۷۱۱۶...۰۹۱۰: با عرض سلام و خسته نباشید لطفاً در مورد پرداخت شهریه‌های دانشگاه آزاد یک گزارش پخش کنید در این ایامی که کرونا آمده با توجه به اینکه حتی یک کلاس تشکیل نشده، ولی دانشگاه آزاد حتی یک ریال شهریه کم نکرده.



۲۷۶۲...۰۹۱۶: خدا قوت:در خیابان‌های کوى ملت اهواز از دریچه‌های فاضلاب کف خىابان آب متعفن مدت‌هاست جرىان دارد. خیابان شیخ نبهان و میدان اقبال و...



۱۱۳۴...۰۹۳۶: سلام ۱۰۰ سال است خط ریلى راه‌آهن از مرکز شهر می‌گذرد باید ۱ ساعت بمانیم تا قطار رد بشه چقدر آدم کشته هیچ مسئولی جوابگو نیست رسیدگى کنید استان لرستان شهرستان ازنا.



۹۷۵۹...۰۹۳۷: سلام خسته نباشید در زاهدان استان سیستان و بلوچستان هر روز آب شهری را به مدت ده یا دوازده ساعت قطع می‌کنند زنگ می‌زنیم به سازمان آب هیچ رسیدگی نمی‌شود میگویند افت فشار است اینجا جهنم است لطفاً پیگیری شود.


 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار