پیام‌های دریافتی در هجدهم خرداد؛

از پرداخت نشدن وام مشاغل بی‌ثبات تا جولان معتادان در خیابان‌های خوانسار

پیام‌های رسیده در تاریخ هجدهم خرداد در (صدای مردم) سایت باشگاه خبرنگاران جوان، در این بسته قابل مشاهده است.

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، پیام‌ها و درخواست‌های ارسالی شما به سایت باشگاه خبرنگاران جوان (صدای مردم) به نشانی www.yjc.ir روزانه در قالب یک بسته منتشر می‌شود.

از میان انبوه پیام‌های رسیده در تاریخ هجدهم خرداد ماه در (صدای مردم) سایت باشگاه خبرنگاران جوان، مهمترین آن‌ها در ادامه قابل مشاهده است.


ب

 


افزایش سقف سن ورود به دانشگاه فرهنگیان

با سلام ما از شما درخواست می‌کنیم مطالبه افزایش سن ورود به دانشگاه فرهنگیان از ۲۲ سال به ۲۴ سال سن را پیگیری کنید. با تشکر


 

عدم واریز وام یک‌میلیونی

مادر اینجانب به دلیل عدم دارا بودن تلفن همراه به نام خودش مجبور شد در طرح ارسال سیم‌کارت رایگان همراه اول ثبت‌نام کند؛ لذا اندکی طول کشید تا سیم‌کارت به دستش برسد و فعال شود (۲۳ اردیبهشت). پس از آن بار‌ها به ۶۳۶۹ کد ملی خود را ارسال نموده است، ولی وام را هنوز واریز نکرده‌اند. با وزارت رفاه هم که تماس می‌گیریم، فقط می‌گویند به ۶۳۶۹ پیامک کنید. ممنون می‌شوم این موضوع را بررسی و پیگیری نمایید.



شگرد فروش بدون ضابطه از طریق سیما

سلام در تبلیغات تلویزیونی اسپری گاز پاک‌کن را تحویل رایگان با تخفیف ۴۱۰۰۰ تومان تبلیغ می‌کنند و وقتی به ۳۰۰۰۱۹۱۰ پیامک زدیم با ما تماس گرفتند و گفتند اگر دو اسپری و یک ژل بگیرید به قیمت حدود ۱۳۵۰۰۰ تومان برایتان رایگان ارسال می‌کنیم ما گفتیم یک اسپری مطابق تبلیغتان می‌خواهیم گفتند با هزینه پست و ارسال می‌شود ۵۶۰۰۰ تومان اول برای ما بریزید و بعد ما ارسال می‌کنیم گفتیم تبلیغ که چیز دیگری می‌گفت جواب دادند آن‌ها بخش تبلیغات هستند ما بخش فروش به ما ربطی ندارد. ممنون



عدم توجه پلیس

در شهرستان خوانسار افراد معتاد بدون هیچ ترسی در خیابان قدم می‌زنند و بچه‌های مردم را آلوده می‌کنند. خواهشمند است پلیس به همسایگان این افراد رحم کند.



درخواست پیگیری

با سلام. از شما تمنا می‌کنم از بانک مرکزی جویا بشید چه موقعی دستورالعمل دریافت پول نقد توسط بانک‌ها رو لغو می‌کند؟ بنده راننده تاکسی هستم و مسافرین پول نقد می‌دهند و بنده برای واریز اقساطم و گذران زندگی باید پول‌ها رو به بانک و متعاقباً به کارتم منتقل کنم. هیچ جا هم پول نقد قبول نمی‌کنند. ما باید چکار کنیم؟ خواهشا پیگیری کنید.



سهام عدالت

تو را به خدا خبر پخش کنید ما محتاج بودیم سهام فروختیم چرا باید امروز ۱۷ هستش نریزند پول مردم گفتن ۳ روز کاری من ۱۰ فروختم از روی بدبختی فروختیم.



سهام عدالت

تو رو به خدای صدای ما رو بشنوید من پدرم معلول شدیدی حقوق ناچیز از بهزیستی می‌گیرم از روی ناچار برای درمان مادرم ۳۰ درصد سهام فروختیم ۷ روزه خبری نیست اگر محتاج نبودیم نمی‌فروختیم ممنون.


 

پرداخت وام مشاغل بی‌ثبات

سلام و با عرض خسته نباشید الآن حدود یک ماه میشه که خبری از وام مشاغل بی‌ثبات در هیچ جایی نیست و معلوم نیست چه به سرش آمده است. لطفاً پاسخ من را بدهید.



عدم رعایت نکات بهداشتی کرونا

بانک ملی شهرستان سمیرم سیستم نوبت‌دهی را قطع و مردم را مجبور به ایستادن در صف نوبت مثل روال قدیم کرده است.



گران‌فروشی

باسلام. از اول سال تابه‌حال افزایش قیمت و نایاب شدن دخانیات دراستان مازندران شروع شده ومراکزرسمی فروش چیزی برای فروش و پخش ندارند، ولی دربازارسیاه دلال وفروشندگان سیاردخانیات که خیلی هم زیادشده هم انواع سیگارودخانیات موجوده، هم قیمتی دلخواه خودشان داره؟! من الآن دوسه‌ماهه درآمدی هم نداشتم و کلی اجاره و قبوض آب و برق و... رودستم مانده؟! لطفا پیگیری کنید.



درد دل بازنشستگان فرهنگی ۹۸

ما بازنشستگان فرهنگی ۹۸ پس از سی سال خدمت صادقانه از رتبه‌بندی که بایستی از سال ۹۵ اجرا می‌شد جا ماندیم همچنین افزایش ۵۰ درصدی حقوق از ما سلب شد و تنها باگذشت ۸ماه از بازنشسته شدن ما تفاوت حقوق ما با شاغلین حدود ۳ میلیون تومان شد. لطفاً صدای ما را به گوش مسئولین برسانید آه از نهاد ما بلند شده.


 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار