پیام‌های ارسالی شما از طریق شبکه‌های اجتماعی؛

از پرداخت نشدن عیدی کارگران شهرداری منطقه ۲۰ تهران تا بالا رفتن قیمت خانه در سبزوار

مهم‌ترین پیام‌های رسیده در تاریخ ۱۵ خرداد از طریق شبکه‌های اجتماعی به شهروندخبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، در این بسته قابل مشاهده است.

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، شما مخاطبان عزیز از طریق شبکه‌های اجتماعی برای شهروندخبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان با شماره 09303001947 یا شناسه @shahrvandyjc پیام‌های متعددی را در موضوعات مختلف برای ما ارسال کرده‌اید.

از میان انبوه پیام‌های رسیده در تاریخ پانزدهم خرداد ماه در پیام‌رسان‌های شهروندخبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، مهمترین آن‌ها در ادامه قابل مشاهده است.

ب

 


سلام میشه پیگیر باشید قیمت خانه‌ها تو سبزوار خیلی رفته بالا جوریِ ک حتی خانه واسه اجاره یا رهن نیست.


من 3 ساله که در اسنپ و تپسی کار می‌کنم و همچنین خانواده خودم هم حداقل روزی 2بار از اسنپ و یا تپسی درخواست خودرو می‌کنند به خدا قیمت‌ها (به غیر از زمان‌های پرترافیک و پیک درخواست‌ها که نهایتاً در روز 3ساعت نمیشه ونهایتا 2تا مسافر بتونیم جابجا بکنیم) هیچ فرقی با چند سال پیش نکرده یعنی تورم 600 درصد از 3سال پیش اما قیمت سفرها ثابت اگر حقوق شما. همه دوستان و مردم با سه سال پیش تغییر نکرده من تسلیم هستم اما اگر تغییر کرده بدانید ما واقعاً مظلوم هستیم وکرایه ها تقریباً ثابت است.


ما جمعی از پذیرفته‌شدگان ششمین دوره استخدامی سال ۹۷ در سازمان تعزیرات کشور هستیم که متأسفانه تا این لحظه (۱۲ خرداد ۹۹) بااینکه ماه‌هاست تمام مراحل استخدامی را پشت سر گذاشتیم، اما مسئولان تعزیرات هیچ برنامه‌ای برای جذب ما نداشته و طی پیگیری‌ها و مکاتبات فراوان با تعزیرات متأسفانه هرماه وعده ماه بعد را برای شروع به کار می‌دهند و این موضوع روح و روان ما را افسرده کرده و چون اکثراً متأهل مستأجر و بیکار یا در شرف ازدواج هستیم که در زندگی خانوادگی با مشکلات عدیده‌ای مواجه گشته‌ایم و تا متلاشی شدن پیش رفته‌ایم.
لذا از شما رسانه مردمی خواستار پیگیری این موضوع هستیم.


ما به هر جا زنگ زدیم و هر جا پیگیر شدیم برای غیرحضوری شدن امتحانات پایه دوازدهم جواب درستی به ما ندادند واقعاً وضع کرونا تو خوزستان خیلی حاد و شدید هست حتی جناب استاندار آقای شریعتی امتحانات پایه نهم رو هم غیرحضوری کردن اما پیگیر غیرحضوری شدن امتحانات ما نشدن والا ما هیچ فرقی با بقیه پایه‌ها نداریم اگر خدای‌نکرده مبتلابه کرونا شدیم و به خانواده هامون انتقال پیدا کرد کی پاسخ‌گو هست؟لطفاً خواهش می‌کنم صدای ما رو برسانید.



سلام عرض ادب خدمت شما چند بار پیام دادم فیلم فرستادم اما هیچ ترتیب اثری ندادین لطف کنید به شهرک شقایق واقع در فردیس کرج بیاید تا از نزدیک شاهد باشید که از داشتن مسجد مدرسه درمانگاه و حتی یک بازار روز هم محروم هستیم بیاید تا ببنید که مشاغل مزاحمی که شهردار مجوز داده نزدیک به چند زمین رو ضایعات کردن و باعث دزدی بیشتر از شهرک شدن خیابان اصلی هیچ نور ندارد خواهش می‌کنم تشریف بیارید واز نزدیک ببینید.


سلام بنده از بانک مهر اقتصاد شعبه نظرآباد استان البرز وام قرض‌الحسنه گرفته‌ام بنده را تهدید کرده‌اند که اگر قسط‌های اسفند فروردین و اردیبهشت را یکجا واریز نکنم چک های ضامن را برگشت خواهند زند مگِ این سه ماه امحا نشده بود ممنون میشم صدای من را به گوش مسئولین برسانید طیب پرکار.


ببخشید همسر من کارگر شهرداری منطقه 20 تهرانِ هنوز شهرداری عیدی کارگرها رو پرداخت نکرده چرا واقعاً کسی به داد قشر کارگر نمی‌رسد آلان سه ماه از عید هم گذشته امروز 13 خردادِ ما هنوز حقوق ماهیانه هم نگرفتیم.


آلان فصل جابه‌جایی مستأجرها هست....با توجه به شرایط کرونا و بی‌انصافی املاکی‌ها و اکثر صاحب خانه‌ها شرایط خیلی افتضاحِ مخصوص تهران و شهرری ....هیچ‌کس هم اهمیت نمی‌ده. از مسئولین گرفته تا خبرگزاری‌ها که مشکلات مردم رو انعکاس بدهند. ممنون میشم شما پیگیری کنید.



با سلام و عرض احترام،لطفاً شروع به کار استخدامی فراگیر ششم سازمان تعزیرات حکومتی سال ۹۷ که هرماه به ماه بعد موکول می‌شود و بدقولی‌ها ادامه دارد را از سازمان تعزیرات و سایر مراجع قانونی پیگیری بفرمایید،واقعاً تمامی ۲۵۰ نفر قبول‌شدگان این آزمون در شرایط بغرنجی به سر می‌برند،سپاس فراوان.


 


برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار