سندرز: باید به خاطر حفظ سلامتی همه، ترامپ را شکست دهیم

سناتور برنی سندرز در واکنش به لغو مجوز داروی تجویزی ترامپ برای کرونا از سوی سازمان غذا و داروی آمریکا، اعلام کرد ترامپ نه تنها رئیس‌جمهور وحشتناکی است بلکه تهدیدی علیه سلامتی است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، سناتور برنی سندرز، نامزد سابق دموکرات انتخابات آمریکا و نماینده ایالت ورمونت در سنای این کشور به تصمیم سازمان غذا و داروی آمریکا مبنی بر لغو مجوز قبلی خود درباره داروی تجویزی ترامپ، در پیامی توییتری واکنش نشان داد.

سندرز: باید به خاطر حفظ سلامتی همه، ترامپ را شکست دهیم

سندرز در واکنش به این تصمیم ، نوشت: «ترامپ نه تنها رئیس‌جمهور وحشتناکی است بلکه تهدیدی علیه سلامتی کشور است. او علم را رد کرد، خطر ویروس را کم اهمیت جلوه داد و دارو‌های زیان‌بار را ترویج کرد.»

سناتور سندرز نوشت: «در حال حاضر او بدون در نظر گرفتن فاصله‌گذاری اجتماعی، تجمعاتی را در فضا‌های بسته برگزار می‌کند. به خاطر حفظ سلامتی‌مان، ترامپ باید شکست داده شود.»

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا برای درمان بیماری کشنده کرونا داروی هیدروکسی کلروکین تجویز و آن را تغییر دهنده بازی قلمداد کرده بود.

برنی سندرز پیش از این نیز اعلام کرد که هدف حزب دموکرات، شکست دادن خطرناک‌ترین رئیس‌جمهور تاریخ مدرن آمریکاست. سندرز همچنین خواستار سرمایه‌گذاری آمریکا در داخل به جای تولید تسلیحات کشتار جمعی شده بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار