پویش ملی غرق نشویم در خوزستان آغاز به کار کرد

پویش ملی غرق نشویم به همت معاونت آموزش و پژوهش جمعیت هلال احمر استان خوزستان طراحی شد و از امروز آغاز به کار کرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، فرهاد مکوندی معاون آموزش و پژوهش جمعیت هلال احمر استان خوزستان گفت: پویش ملی غرق نشویم با همکاری و هدایت اداره کل آموزش همگانی معاونت آموزش و پژوهش جمعیت هلال احمر کشور، طراحی شده و آغاز به کار کرده است.

او با بیان اینکه این پویش از بخش‌های مختلف تشکیل شده و در تابستان امسال اجرایی می‌شود، افزود: یک صفحه اختصاصی نیز در سایت آموزش همگانی جمعیت هلال احمر برای این پویش در نظر گرفته شده است.

مکوندی اظهار داشت: در این صفحه اختصاصی، اطلاعات جامعی درباره کمپین، غرق شدگی و توابع آن، نکات کلیدی و تذکرات عمومی برای پیشگیری از غرق شدگی، هشدار‌های مورد نیاز در استخر، رودخانه، دریا، ساحل و مناطق تفریحی و کمک‌های اولیه در هنگام مواجهه با غریق درج شده است.

معاون آموزش و پژوهش جمعیت هلال احمر استان خوزستان با اشاره به اینکه همچنین در کنار این بخش‌ها، رباتی تلگرامی برای ساخت پوستر حمایت از کمپین ساخته شده است، بیان کرد: از ابتدای تیرماه نیز یک دوره آنلاین غرق شدگی و راه‌های مواجهه با آن به همراه تذکرات و هشدار‌های مورد نیاز و کمک‌های اولیه برای امدادگران و افراد دیگر طراحی شده و پس از آزمون، گواهینامه به افراد پذیرفته شده اعطا می‌شود.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
مریم
۱۷:۱۸ ۲۳ تير ۱۳۹۹
با سلام ،این کمپبن اطلاعات خوبی داره من مدرکشم دارم چطوری باید عضو کمپین شد؟