نوری قزلجه در صحن علنی:

نباید آموزش کشور را به سمت خصوصی سازی ببریم

نماینده مردم بستان آباد در مجلس گفت: آقای وزیر نباید آموزش کشور را زیاد به سمت خصوصی سازی ببریم، تقاضا داریم که امانتداری شود و به جا‌های مربوط و نامربوط سپرده نشوند.

نباید آموزش کشور را به سمت خصوصی سازی ببریمبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، غلامرضا نوری قزلجه، نماینده مردم بستان آباد در مجلس شورای اسلامی در صحن علنی امروز مجلس شورای اسلامی بعد از توضیحات وزیر آموزش و پرورش گفت: برای راه اندازی شبکه تلویزیونی شاد برای آموزش غیرحضوری از وزیر آموزش و پرورش تشکر می‌کنم و امیدواریم با پوشش کامل این اقدام همراه با توسعه آموزش‌های غیرحضوری و اینترنتی در مناطق محروم و روستا با کمک بخش‌های دولت تداوم داشته باشد.

او افزود: به خاطر اجرای رتبه بندی معلمان از وزیر آموزش و پرورش تشکر می‌کنم که شروع خوبی بود، اما اشکالات، ایرادات و تفاوت‌های قابل توجهی دیده می‌شود که امیدواریم نسبت به رفع آنها هم اقدام شود.

نوری قزلجه ادامه داد: آقای وزیر نباید آموزش کشور را زیاد به سمت خصوصی سازی ببریم، فرزندان ملت امانتی در دستان شما هستند،  تقاضا داریم که امانتداری شود و به جا‌های مربوط و نامربوط سپرده نشوند.

سهمیه‌های اختصاصی برای دانشگاه فرهنگیان مناطق محروم گنجانده شود

نماینده مردم بستان آباد تصریح کرد: به مشکل معلمان حق‌التدریسی و نهضت سواد آموزی هم با اجرای عدالت توجه شود، برای آموزش سه مولفه مهم وجود دارد که متاسفانه ما در هر سه مورد دچار کمبود هستیم؛ یکی در بحث نیروی انسانی است که در مناطق محروم این موضوع مشهود است، دومی توجه به فضای آموزشی که در روستا‌ها حاد‌تر است، همچنین توجه به تامین تجهیزات آموزشی به روز خصوصا در روستا‌هاست.

نوری قزلجه گفت: در مورد دانشگاه فرهنگیان حتما برای مناطق محروم سهمیه‌های اختصاصی گنجانده شود تا ماندگاری نیرو‌های بومی در آن مناطق بیشتر شود، به فضای آموزشی درخواست عنایت ویژه داریم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار