فروش سری بازی‌های رزیدنت اویل از ۱۰۰ میلیون نسخه گذشت

شرکت کپ‌کام موفق شد باری دیگر در فروش بازی‌های ژانر ترسناک رقبای خود را از میدان رقابت حذف کند.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت بازی‌سازی کپ‌کام توانست یک مرز دیگر را در دنیای بازی‌های رایانه‌ای پشت سر بگذارد. بر اساس اطلاعات منتشر شده این شرکت به تازگی توانسته بیش از ۱۰۰ میلیون نسخه از عناوین ترسناک و هیجان‌انگیز رزیدنت اویل را به فروش برساند. گفتنی است آمار فروش مذکور از سال ۱۹۹۶ تا به امروز حساب شده است.

اطلاعات تکمیلی از موفقیت فوق‌العاده شرکت کپ‌کام در فروش بازی‌های ترسناک خود

متأسفانه شرکت کپ‌کام اطلاعات دقیقی از فروش تمامی نسخه‌های خود را با کاربران در میان نگذاشته است اما این مجموعه اظهار داشته که عنوان رزیدنت اویل ۷ توانسته به تنهایی ۷.۵ میلیون نسخه را به فروش برساند. همچنین گفتنی است بازی بازسازی شده رزیدنت اویل ۳ در پنج روز ابتدایی عرضه خود ۲ میلیون نسخه فروش داشت. شرکت کپ‌کام موفقیت خود را مدیون چند عامل دانست. اولین دلیل موفقیت از نگاه این شرکت استمرار در ساخت عناوین و داشتن برنامه مرتب است.

فروش سری بازی‌های رزیدنت اویل از ۱۰۰ میلیون نسخه گذشت

از نگاه شرکت کپ‌کام این مجموعه سری بازی‌های رزیدنت اویل را برای سال‌های طولانی کنار نگذاشته بودند و این امر جلوی از یاد رفتن سری بازی‌های ترسناک شرکت را گرفته است. به نظر می‌آید که برنامه‌ریزی شرکت کپ‌کام جایی را برای کنار گذاشتن این سری بازی فراهم نساخته و این مجموعه قصد دارد تا مدت زیادی به ساخت عناوین محبوب خود ادامه دهد. کاربران و طرفداران سری بازی‌های رزیدنت اویل می‌توانند در کنار بازسازی سومین نسخه این عنوان، تجربه بازی Resistance و Resident Evil: Village را نیز کسب کنند.

گفتنی است که جدیدترین عنوان رزیدنت اویل یعنی Resident Evil: Village با به نمایش درآمدن در مراسم Future of Gaming معرفی شد و قرار است در سال ۲۰۲۱ برای کنسول‌های نسل آینده عرضه شود. این عنوان که شباهت زیادی به بازی Resident Evil 7 دارد قرار است تا دنباله‌ای داستانی برای قسمت قبلی نیز باشد و تجربه مشابه‌ای را در اختیار گیمرها قرار دهد. انتظار می‌رود که شرکت کپ‌کام بتواند نسخه جدید را نیز مانند عناوین پیشین خارق‌العاده بسازد و توجه کاربران را به خود جلب کند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۱۹ ۰۷ آذر ۱۳۹۹
۴ و ۶ رو بازی کردم
از لئو خوشم میاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۶ ۰۱ مرداد ۱۳۹۹
بازی رزیدنت اویل خیلی قشنگه اما من نمیتونم هفت رو جا بدم اما از یک تا شیش میاد
آخرین اخبار