جذب ۶۵۷ حامی جدید در ماه مبارک رمضان

در ماه مبارک رمضان امسال ۶۵۷ حامی و خیرنیکوکار حمایت مادی ومعنوی از ۷۲۹ یتیم وفرزند محسنین را برعهده گرفتند.

جذب ۶۵۷ حامی جدید در ماه مبارک رمضانبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،هدایت صفری، مدیر کل کمیته امداد استان زنجان، در جلسه تجلیل از اعضای ستاد جشن رمضان و رزمایش ملی همدلی، از جذب ۶۵۷ حامی جدید در ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت:۷۲۹ یتیم وفرزند محسنین در ایام ماه مبارک رمضان توسط حامیان و نیکوکاران موردحمایت مادی و معنوی قرار گرفتند.
 
مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به اینکه جذب حامی محدود به ماه مبارک رمضان نیست افزود:خیران و نیکوکاران می‌توانند در طول سال با هر مبلغی که تمایل داشته باشند از ایتام و فرزندان محسنین حمایت کنند.

او با اشاره به نیازمندی‌های ایتام و فرزندان محسنین افزود: هم‌اکنون ۵۹ یتیم زنجانی فاقد مسکن و سرپناه مناسب هستند که مشارکت حامیان و خیران در کمک به تهیه مسکن این عزیزان حتی با پرداخت هزینه ساخت یک متر مسکن می‌تواند در تأمین سرپناه برای این خانواده‌ها اثربخش باشد.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به پویش "من یک حامی هستم" گفت: در حال حاضر تعدادی از ایتام و فرزندان محسنین فاقد حامی در انتظار حمایت نیکوکاران هستند که خیران می‌توانند با پیوستن به این پویش، یاری گر ایتام و فرزندان محسنین درزمینهٔ تحصیلی، درمان، مسکن و معیشتی باشند.

صفری درباره راه‌های کمک به ایتام و محسنین افزود: نیکوکاران می‌توانند از طریق شماره‌گیری کد #۰۲۴*۸۸۷۷* ویا با مراجعه به سایت ekram.emdad.ir ویا ارسال عدد ۱ به سامانه پیام کوتاه ۳۰۰۰۳۳۳۳۲۴ حمایت‌های خود را به فرزندان ایتام و محسنین ارائه نمایند.

انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.