معاون توسعه ورزش بانوان استان ایلام:

بانوان نیمی از سرمایه های جامعه هستند

معاون توسعه ورزش بانوان استان ایلام گفت:بانوان در جامعه به عنوان نیمی از سرمایه‌های جامعه هستند.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ جلسه هم اندیشی نیک سرشت معاون توسعه ورزش بانوان  استان ایلام با کارشناسان ورزش بانوان شهرستان‌ها به میزبانی معاونت بانوان و در محل دفتر معاون توسعه امور ورزش در فرهنگسرای جوان برگزار شد.

نیک سرشت معاون توسعه ورزش بانوان استان ایلام گفت: برای توسعه ورزش بانوان در استان بدون همفکری و ارتباط مستمر شهرستان‌ها و استان موفق نخواهیم بود.

او عنوان کرد: به هیچ وجه نباید استعداد‌هایی را که در عرصه ورزش بانوان داریم، نادیده گرفته شود، و برای اینکه بتوانیم از این ظرفیت استفاده کنیم بایستی با داشتن فکر و ایده و راهبرد منطقی در این بخش فعالیت داشته باشیم.

معاون توسعه ورزش بانوان ضمن تاکید بر جایگاه بانوان در جامعه به عنوان نیمی از سرمایه‌های جامعه از بانوان کارشناس خواستار مطالبه گری در این حوزه بر اساس برنامه و راهکار شد.

نیک سرشت با تشریح طرح تعیین شهرستان‌های معین جهت برنامه‌های پیش رو اظهار کرد: از این به بعد با حضور در شهرستان‌ها از نزدیک مسائل و مشکلات حوزه‌های بانوان در بخش‌های قهرمانی و همگانی را بررسی خواهیم کرد.

او همچنین با تاکید بر تعیین تقویم‌های ورزشی استانی با هم فکری شهرستان‌ها از سوی هیت‌های ورزشی بیان کرد: یکی از اصلی‌ترین راهنما‌های موجود برای برنامه ریزی رویداد‌ها چه برای استعداد یابی چه برای توسعه حوزه‌های مختلف مربوط به ورزش قهرمانی همین تقویم‌های ورزشی تنظیم شده بر اساس تقویم فدراسیون‌ها خواهد بود.

نیک سرشت با تاکید بر تعیین ۷ اولویت قهرمانی و همگانی در شهرستان‌ها اضافه کرد: با توجه به محدودیت‌هایی که در کشور و به تبع در استان با آن‌ها رو به رو هستیم بایستی با دقت نظر و هدفمندی در برنامه ریزی و اجرای برنامه‌ها مانع هدر رفت هزینه، زمان و اتلاف بیهوده انرژی شویم.

او ضمن تاکید بر اینکه زنان نیز همانند مردان نیاز به زیرساخت‌های استاندارد ورزشی برای فعالیت موثر در این عرصه هستند یادآور شد: در همین راستا سعی میکنیم بخشی از مشکلات را با کمک روسای ادارات شهرستان‌ها و توجه به عدالت توزیع منابع رفع کنیم.

در ادامه درویشی کارشناس این معاونت ضمن شرح شیوه‌های لازم برای هماهنگی بیشتر بانوان شهرستان‌ها با معاونت و نواب هیئت استان از کارشناسان خواستار پاسخگویی به موقع به مکاتبات و دقت نظر در ارسال پاسخ‌ها شدند.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.