بازدید مستمر از باشگاه‌های ورزشی سطح استان ایلام

مدیر کل ورزش و جوانان استان ایلام گفت: همه روسای ادارات شهرستان‌ها موظف هستند از تمامی مجموعه‌های ورزشی در شهرستان تحت مدیریت خود به طور مستمر بازدید به عمل بیاورند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ علی شائی مدیر کل ورزش و جوانان استان ایلام در اولین جلسه شورای اداری ورزش و جوانان استان ایلام ضمن تسلیت به مناسبت سالگرد ارتحال بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران امام خمینی (ره) و قیام ۱۵ خرداد گفت: ابتدا از تلاش‌ها و حمایت‌های کارکنان ورزش و جوانان استان در کسب موفقیت‌های اداره کل در سال ۹۸ تشکر و قدردانی میکنم.

او بیان کرد: توسعه و پیشرفت ورزش در دو زمینه قهرمانی و همگانی از موضوعات بسیار مهم و جزء اولویت‌ها در فرآیند و برنامه‌های پیش بینی شده استان است.

مدیرکل ورزش وجوانان در خطاب به روسای ادارات ورزش و جوانان شهرستان‌های استان بیان کرد: همه روسای ادارات شهرستان‌ها موظف هستند از تمامی مجموعه‌های ورزشی از جمله باشگاه‌های دولتی و خصوصی در شهرستان تحت مدیریت به طور مستمر بازدید به عمل آورده و گزارشات برنامه‌هایی که در شهرستان اجرا می‌گردد را به موقع به اداره کل ارسال نمایند.

او اظهار کرد: همه باید باهم همکاری داشته باشیم و با کمک یکدیگر برای ارتقای ورزش استان و توسعه زیر ساخت‌های فضا‌های ورزشی و همچنین ایجاد بستر مناسبت در جهت تشکیل سازمان‌های مردم نهاد در تمام شهرستان‌ها با توجه به کارنامه خوب سمن‌ها در زمان‌های مختلف در استان تلاش نماییم.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.