پیام‌های ارسالی شما از طریق شبکه‌های اجتماعی؛

از نبود پزشک متخصص در شهر چوبَر گیلان تا مشکلات ساکنان مسکن مهر مهرآباد رودهن

مهم‌ترین پیام‌های رسیده در تاریخ ۱۸ خرداد از طریق شبکه‌های اجتماعی به شهروندخبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، در این بسته قابل مشاهده است.

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، شما مخاطبان عزیز از طریق شبکه‌های اجتماعی برای شهروندخبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان با شماره 09303001947 یا شناسه @shahrvandyjc پیام‌های متعددی را در موضوعات مختلف برای ما ارسال کرده‌اید.

از میان انبوه پیام‌های رسیده در تاریخ هجدهم خرداد ماه در پیام‌رسان‌های شهروندخبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، مهمترین آن‌ها در ادامه قابل مشاهده است.


ب

 

من دانشجوی پرستاری آزادشهر اصفهان هستم. جدیداً دانشگاه تعهدنامه‌ای برای ما در نظر گرفته تا ما را به کارآموزی در بیمارستان بفرستند از شما خواهشمندیم پیگیری کنید. ما دانشجو‌ها درصورتی که بدون تجهیزات وارد بیمارستان شویم خانواده و اطرافیان و جامعه را درگیر بیماری کرونا می‌کنیم. هیچ اعتراضی را قبول نمی‌کنند. تنها خواهش ما این است ک ۲۰و۳۰ پیگیری کند.

 


با سلام من از استان گیلان به شما پیام می‌دم شهر چوبر شهری میان آستارا و هشتپر. ببخشید ما مشکلاتی داریم که نمی‌دانم کجا مطرح بشه ما پزشک خوبی نداریم از هشتپر تا آستارا آلان چند تن از دوستان و آشنایانمان به دلیل خوب نبودن پزشک مخصوصاً متخصص زنان دچار مشکل شدند. الان یک زن وقتی می‌خواست بچه چهارمش به دنیا بیار به دلیل سهل‌انگاری پزشک که موقع سزارین روده رو هم بریده بود چند ماهی دچار کما شد و از بین ما رفت الان اینجا دیگه کسی جرات نمی‌کند بچه دنیا بیاره ما مشکلاتمان را می‌توانیم به کی بگیم میشه کمکمان کنید؟
فقط اینکه پزشک‌های خوب و حاذقی به این مناطق بفرستند تا به خاطر این مشکل کسی عزیزش از دست نده. نمونه‌های دیگری هم هست که پارسال با تزریق مورفین مادربزرگم از بین ما رفت یک دختربچه شش ساله تنها فرزند یه خانواده هم که دو سال پیش آمپول زدن خونریزی داخلی کرد و مرد.

 


از شما خواهشمندیم بخشنامه‌ی استخدامی (معلمان حق‌التدریس، مربیان پیش‌دبستانی وخریدخدمات) که بدون هیچ ابهامی پس از تصویب مجلس و شوری نگهبان به وزارت جهت اجرا ابلاغ گردیده را پیگیری نمایید که هرچه سریع‌تر وزارت نسبت به معلمان حق‌التدریس دوره‌ی خود را در دانشگاه فرهنگیان در ایام تابستان برگزار نماید.

من سهامم رو فروختم، ولی بانک نزدیک ۸۰۰ هزار تومان کارمزد کسر کرده این یعنی چی لطفاً پیگیری کنین خیلی ممنون که هستیم.

 


با توجه به دستورالعمل بانک مرکزی مبنی بر اینکه بازپرداخت اقساط قرض‌الحسنه به علت بیماری کوید ۱۹ سه ماه تنفس داده شود چرا بانک حکمت ایرانیان با ارسال پیامک مبنی بر پرداخت اقساط گذشته تأکید دارد. لطفاً این موضوع را پیگیری نمایید. با تشکر.

 

سلام لطفاً پیگیر اعلام زمان نتایج قرعه‌کشی ایران‌خودرو بشوید.

 

بنده از طرف مردم شریف و مظلوم مسکن مهر مهرآباد رودهن پیام می‌دم. دو سال هست که دقیقا در همین زمان از سال، چندین و چند روز پیاپی آب تمام مسکن مهر قطع می‌کنند و حتی ۱۸ ساعت هم قطع کامل می‌ماند (از ساعت ۲۲ تا ۱۶ روز بعد!). در مسکن مهر نه استخر کسی داره نه تجهیزات آب پایه وجود دارد. بالای چهار هزار نفر ساکن دارد و اعتراض‌ها با مسخره شدن توسط آبفای رودهن و دماوند پاسخ داده می‌شود. بهانه متداول آبفا بحران آب و مصرف زیاد! هست و به این بهانه مدام دستور میدن باید از تانکر و پمپ‌های آبفا خریداری کنین و استفاده کنین..این تانکر‌ها نه‌تن‌ها در این قطعی آب تمام می‌شود، بلکه باعث شیوع بیماری‌های متعددی در بین ساکنین شده. در شرایط شیوع بیماری کرونا، راحت آب قطع میشه برای فروش تانکر و پمپ تهران با جمعیت میلیونی نه تانکر دارن نه پمپ، استخر و امکانات آب پایه هم زیاد هست. ولی تهران هیچ‌وقت ۱۸ ساعت قطعی آب نداشتن. به وزارت نیرو هم شکایت نوشتیم، ولی هیچ‌کس پاسخگوی مردم مظلوم مسکن مهر رودهن نیست. برخورد بسیار زشت و توهین‌آمیزی هم می‌شود که باعث عصبانیت و درگیری‌های زیادی در این منطقه شده. واقعاً هیچ‌کس پاسخگو نیست

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار