موش برنده دعوای موش و گربه در وسط خیابان!

گربه ای که قصد شکار موش غول پیکر در وسط خیابان را داشت با مقاومت باورنکردنی این حیوان ناکام ماند.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، دنیای حیوانات، شگفتی‌های بسیار زیادی دارد. گاهی در دنیای حیوانات اتفاقاتی رخ می‌دهد که کمی عجیب به نظر می‌رسد. مثلا حیوان طعمه ای بتواند در مقابل شکارچی قهار خود قد علم کرده و حتی پیروز از میدان خارج شود.،مانند موش یکی از خیابان‌های اسپانیا که به تازگی دعوای آن با یک گربه خبرساز شده است.


بیشتر بخوانید: اقدام خطرناک زن سالخورده در گرفتن مار کبرا!


در ویدئویی که روز چهارشنبه و در یکی از خیابان‌های مالاگا اسپانیا تهیه شده درگیری این موش غول پیکر با یک گربه سیاه را به تصویر می‌کشد. در این ویدئو در حالی که این گربه تلاش می‌کند تا موش را با دهان خود تحت کنترل بگیرد، اما با مقاومت این حیوان ناکام می‌ماند. در این ویدئو مشاهده می‌شود این موش در چند نوبت با پریدن به هوا به سمت گربه حمله ور شده و آن را مجبور به عقب نشینی می‌کند. این ویدئو نشان می‌دهد که این موش با ایستادن روی پا‌های خود و یورش به سمت گربه موفق به منصرف کردن این حیوان از شکار خود می‌شود.

چند نفر از عابران پیاده که در حال عبور از خیابان بودند هنگامی که توجه آن‌ها به این صحنه جلب شد با تلفن همراه خود آن را ثبت کردند. این ویدئو ابتدا در یوتیوب منتشر شد که توجه کاربران زیادی را به خود جلب کرد. این ویدئو تاکنون بیش از ۱۳۸۷۰ بیننده داشته است. انتشار این ویدئو با واکنش کاربران نیز همراه بود. یکی از کاربران در کامنتی نوشت: «این موش سزاوار آن است تا زنده بماند.» کاربر دیگری در کامنتی نوشت: «این موش ثابت کرد که نباید از قدرت و بزرگی دشمن هراسید بلکه باید به خود و قدرت خود اعتماد کامنت داشت.»

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۵:۴۱ ۲۴ خرداد ۱۳۹۹
وقتی سگ از گربه میترسه چرا گربه از موش نترسه . ما تو شهرهامون دقیقا همه چی برعکسه . موش ها هفت تیر کشو یاغی شدن و گربه ها ساطور به دست عربده کشی میکنند
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
محمد
۱۴:۰۹ ۲۴ خرداد ۱۳۹۹
خخخخخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۷ ۲۳ خرداد ۱۳۹۹
دخالت انسان در طبیعت باعث این موضوع شده گربه ای که هر روز از انسان غذا میگیره ، روحیه شکار را فراموش میکند ، اما موش وحشی طبیعی مانده است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۲۵ ۲۵ خرداد ۱۳۹۹
نکته بسیار زیبایی است
Iran (Islamic Republic of)
وحید
۰۹:۲۷ ۲۳ خرداد ۱۳۹۹
این خود استاد اسپرینتر بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۲ ۱۷ خرداد ۱۳۹۹
وقتي سطل أشغالاي پر بركت هست معلومه كه گربه ها حال موش گرفتن ندارن
آخرین اخبار