تمدید شرکت در جشنواره کتابخوانی رضوی تا پایان تیر

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان همدان گفت: زمان شرکت در دهمین جشنواره کتابخوانی رضوی تا پایان تیر تمدید شد.

تمدید جشنواره کتابخوانی رضوی تا پایان تیربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ عاطفه زارعی، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان همدان  از تمدید جشنواره کتابخوانی رضوی تا پایان تیر خبر داد و اظهار کرد: جشنواره کتابخوانی رضوی از اسفند پارسال آغاز شده بود و نهم خرداد  به عنوان آخرین روز شرکت در این رویداد فرهنگی در نظر گرفته شده بود.

او افزود: با توجه به استقبال مردم از این جشنواره فرهنگی دینی ، دبیرخانه مرکزی جشنواره کتابخوانی رضوی مهلت شرکت در این جشنواره را تا پایان تیر تمدید کرد.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان همدان بیان کرد: علاقه‌مندان برای شرکت در این جشنواره تا ۳۱ تیر ماه فرصت دارند با مراجعه به سایت samakpl.ir در مسابقات آنلاین این دوره شرکت کنند.

زارعی تأکید کرد: بستر برگزاری کامل این جشنواره در فضای مجازی آماده شده است و نیازی به مراجعه حضوری به کتابخانه‌های عمومی نیست و با مراجعه به سایت جشنواره امکان دانلود منابع و شرکت در جشنواره وجود دارد.

او ادامه داد: این جشنواره در قالب‌های داستانک نویسی، روزنامه کتاب، مسابقات چهارگزینه‌ای، پویش کتابخوانی و فعالیت‌های گروهی جشنواره طراحی شده است.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان همدان با بیان اینکه ۱۲ منبع در این جشنواره برای سه گروه سنی، کودک، نوجوان، جوان و بزرگسال تعریف شده است اضافه کرد: هر فردی بنا به علاقه خود می‌تواند در این جشنواره شرکت کند.

او با بیان اینکه پارسال بیش از ۶۲ هزار نفر از استان همدان در این جشنواره کتابخوانی شرکت کردند گفت: بیش از نیمی از شرکت کنندگان در دوره نهم به صورت الکترونیکی شرکت کرده بودند.

زارعی گفت: تهدید کرونا فرصتی شد تا بتوانیم فعالیت‌های کتابخوانی را هرچه بیشتر در فضای مجازی گسترش دهیم.

او افزود: در زمانی که کتابخانه‌های عمومی استان تعطیل بودند کتابداران فعالیت‌های خود را در فضای مجازی ادامه دادند و به این صورت ارتباط خود را  با اعضا حفظ کردند.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان همدان اظهار کرد: این اتفاق فرصتی شد که همچنان در آینده با وجود بازگشایی کتابخانه‌های عمومی فعالیت‌های فرهنگی در فضای مجازی ادامه یابد.

انتهای پیام/ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار