چاپ ۶ عنوان کتاب تا پایان سال‌ جاری در حوزه هنری همدان

مسئول واحد آفرینش‌های ادبی حوزه هنری استان همدان از چاپ ۶ عنوان کتاب تا پایان سال‌ جاری در حوزه هنری همدان خبر داد.

چاپ ۶ عنوان کتاب تا پایان سال‌ جاری در حوزه هنری همدانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، مریم زندی، مسئول واحد آفرینش‌های ادبی حوزه هنری استان همدان گفت: ۹ داستان از ۹ نویسنده همدانی با عنوان «موسیقی دیوارها»، یکی از آثار در دست چاپ است که در این کتاب داستان‌هایی با موضوعات انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و موضوعات آزاد برای نوجوانان گردآوری شده است.

او با اشاره به اینکه کتاب «موسیقی دیوارها» در مراحل پایانی کار خود است ادامه داد: بهناز ضرابی‌زاده، علی‌اصغر عزتی‌پاک و محمدرضا یوسفی از نویسندگان این کتاب هستند.

مسئول واحد آفرینش‌های ادبی حوزه هنری استان بیان کرد: مجموعه شعر کودک با عنوان «فرشته‌های برف» در قالب ۱۲ شعر کودک، سروده مریم زرنشان است که تا پایان سال جاری به چاپ می‌رسد.

او اضافه کرد: «داستان تصویری خردسال» شامل مجموعه ۴ جلدی از داستان‌های تصویری است که به قلم فرزانه رحمانی یکی از نویسندگان خوب همدان تألیف شده و در مرحله تصویرگری است.

زندی در ادامه گفت: مجموعه شعر نوجوان سروده حجت یحیوی با عنوان «کاشکی اجازه داشتم» شامل ۲۴ شعر کوتاه نوجوان و « غمگسار فرمانروا» شامل مجموعه حکایت‌های قدیمی است که به همت علیرضا ذکاوتی قراگوزلو بازنویسی شده است و مراحل آماده سازی برای چاپ را می‌گذراند.

او افزود: کتاب «مجموعه رباعی‌های استان همدان» شامل آثار جمعی از شاعران متولد ۵۷ به بعد همدان، یکی دیگر از آثار در دست چاپ است که به کوشش حجت یحیوی جمع‌آوری شده و در مراحل پایانی کار خود است.

این شاعر همدانی با اشاره به اینکه برخی کتاب‌ها در این حوزه به چاپ دوم رسیده است، افزود: کتاب «امروز من شاعر شدم» شامل اشعار ۲۲ شاعر همدانی در قالب ۶۵ شعر از جمله آثاری است که به چاپ دوم رسیده است.

او عنوان کرد: این کتاب در سه بخش خردسال، کودک و نوجوان جمع‌آوری شده است که چاپ اول آن در سال ۹۳ و چاپ دوم در سال ۹۵ بوده است.

مریم زندی گفت: مجموعه شعر «احترام گل‌ها» اثر غلامرضا بکتاش، مریم زندی و شهلا شهبازی‌ حسابی و از تولیدات سال ۱۳۹۰ حوزه هنری، همدان نامزد شانزدهمین جشنواره کتاب سال دفاع مقدس شد.

انتهای پیام/ ش

۶ عنوان کتاب تا پایان سال‌ جاری در حوزه هنری همدان چاپ می شود

برچسب ها: حوزه هنری ، کتاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.