امیر سرتیپ نصیرزاده:

وجود روحیه ایثار و از خودگذشتگی در کارکنان نهاجا باعث افتخار این نیرو است

فرمانده نیروی هوایی ارتش در دیدار با خلبان حسین نجفی، وجود کارکنانی با روحیه ایثار و از خودگذشتگی را از افتخارات مجموعه نیروی هوایی ارتش عنوان کرد.

به گزارش  حوزه  دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده، فرمانده نیروی هوایی ارتش با سرهنگ دوم خلبان حسین نجفی و خانواده وی دیدار کرد.

فرمانده نیروی هوایی ارتش در این دیدار با بیان اینکه فرهنگ ایثار و گذشت در فرهنگ ملی ما جایگاه ویژه‌ای دارد اظهار کرد: اهدای عضو یکی از بارزترین نمونه‌های تجلی و تداوم فرهنگ ایثار و گذشت در جامعه است، همانطور که شما عزیزان از احساسات و عواطف پدرانه و مادرانه خود برای اهدا زندگی به کسانی، که حتی شاید آن‌ها را نشناسید، گذشته اید.

وی با اشاره به اینکه همه ما تسلیم تقدیر الهی هستیم و شما خلبان عزیز نیز از رزمنده‌های نیروی هوایی محسوب می‌شوید خاطرنشان کرد: خلبانان همیشه تصمیماتی سخت در لحظات حیاتی گرفته اند، شما و همسر گرامیتان با روح بزرگ و از خودگذشتگی تصمیمی سخت، ولی ارزشمند گرفته اید و وجود کارکنان مومن، متعهد و با روحیه ایثار و ازخودگذشتگی باعث افتخار مجموعه نیروی هوایی ارتش است.

در این دیدار امیر سرتیپ نصیرزاده با اهدای لوح تقدیر و اعطای سفر معنوی مشهد مقدس از سرهنگ دوم خلبان حسین نجفی و همسر ایشان تقدیر بعمل آورد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار