بسته اخبار حوادث امروز ۸ خرداد ۹۹؛

کشف ۴ هزار برگ توتو در کوچصفهان / انهدام باند شرکت هرمی در بندرانزلی

مهم‌ترین حوادث امروز را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، مهم‌ترین حوادث امروز (پنج شنبه ۸ خرداد ۹۹) استان گیلان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

کشف ۴ هزار برگ توتو در کوچصفهان

سرهنگ علی رمضانی، فرمانده انتظامی رشت از کشف ۴ هزار برگ توتو (پیش‌بینی نتیجه فوتبال) در این شهرستان خبر داد.

او افزود: در پی دریافت خبری مبنی بر توزیع برگه‌های توتو در یک واحد صنفی در بخش کوچصفهان، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

این مقام انتظامی افزود: ماموران انتظامی بخش کوچصفهان پس از انجام تحقیقات نامحسوس از صحت موضوع اطمینان حاصل کرده و با هماهنگی قضایی به محل مورد نظر اعزام شدند.

فرمانده انتظامی رشت بیان داشت: در بازرسی از این مغازه ۴ هزار برگ توتو کشف و در این رابطه ۲ متهم ۳۶ و ۴۴ ساله دستگیر و به مرجع قضایی معرفی شدند.

سرهنگ رمضانی با اشاره به اینکه واحد صنفی متخلف پلمب و از ادامه فعالیت آن جلوگیری شد، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انهدام باند شرکت هرمی در بندرانزلی

سرهنگ سید جعفر جوانمردی، سرپرست فرماندهی انتظامی بندرانزلی گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر فعالیت یک شرکت هرمی در این شهرستان، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

او افزود: با اقدامات اطلاعاتی به عمل آمده صحت موضوع برای پلیس محرز شد و کارآگاهان پلیس آگاهی محل فعالیت اعضای این باند را در یک منزل ویلایی در منطقه غازیان بندرانزلی شناسایی کردند.

سرپرست فرماندهی انتظامی بندرانزلی بیان داشت: ماموران آگاهی با هماهنگی قضایی به محل مورد نظر اعزام شده و ۸ نفر از اعضای این شرکت هرمی را دستگیر و ۳۲ جلد کتاب و جزوه آموزشی نیز کشف کردند.

سرهنگ جوانمردی با بیان اینکه متهمان با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند، تصریح کرد: علیرغم هشدار‌های مستمر پلیس و تلاش برای آشکارسازی ماهیت مجرمانه این گونه شرکت‌ها، هنوز شاهد فریب جوانانی هستیم که دارایی خود را در شرکت‌های هرمی نابود می‌کنند.

دستگیری یک سارق با ۹ سرقت در آستانه‌اشرفیه

فرمانده انتظامی آستانه‌اشرفیه از دستگیری یک سارق منزل و اماکن خصوصی با ۹ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ حمید محمدی‌نسب، فرمانده انتظامی آستانه‌اشرفیه گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت از منازل مسکونی و اماکن خصوصی در این شهرستان، دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

او افزود: با تحقیقات نامحسوس و تعقیب سرنخ‌ها یک متهم در این رابطه شناسایی و پس از هماهنگی قضایی در منزل پدریش در شهر آستانه‌اشرفیه دستگیر شد.

فرمانده انتظامی آستانه‌اشرفیه بیان داشت: متهم در تحقیقات پلیس به ۵ فقره سرقت از منازل مسکونی و ۴ فقره سرقت از اماکن خصوصی در سطح این شهرستان اعتراف کرد.

سرهنگ محمدی‌نسب با اشاره به اینکه تلاش برای دستگیری مالخر ادامه دارد، تصریح کرد: سارق ۳۳ ساله برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

او از شهروندان خواست: هشدار‌های انتظامی در خصوص مجهز کردن منازل خود به قفل و حفاظ محکم و مطمئن را جدی بگیرند و در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.