معاون آموزشی دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی:

نحوه برگزاری امتحانات پایان ترم هفته جاری اعلام می‌شود

اشرفی زاده، گفت: شورای آموزشی دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی درباره نحوه برگزاری امتحانات پایان ترم هفته جاری تصمیم‌گیری خواهد کرد.

علی اشرفی زاده معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره نحوه بازگشایی این دانشگاه از ۱۷ خرداد ماه، بیان کرد: در حال حاضر درباره بازگشایی دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی و برگشت دانشجویان به خوابگاه تصمیم جدی گرفته نشده است و به احتمال زیاد ترم جاری به صورت مجازی به پایان خواهد رسید.

او افزود: نحوه برگزاری ترم جاری در دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی در شورای آموزشی دانشگاه در حال بررسی است و نتایج قطعی آن تا پایان هفته جاری اعلام خواهد شد. البته به احتمال زیاد امتحانات پایان ترم به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

اشرفی زاده تصریح کرد: در طول نیم سال جاری از اساتید خواستیم تا دروس را به صورت کوئیز، ترم پروژه، تکلیف و... به دانشجویان ارائه دهند، تا پایان ترم به این روش دانشجویان را ارزیابی کنند و در کلاس‌های کم جمعیت هم می‌توانند امتحان را غیر حضوری برگزار کنند، اما در کلاس‌های پر جمعیت برگزاری غیرحضوری امتحانات پایان ترم با مشکلاتی همراه خواهد بود؛ بنابراین ارزیابی‌هایی که در طول ترم انجام می‌شود پاسخگوی این مسئله خواهند بود.

ارائه دروس عملی دانشگاه خواجه نصیر در تابستان

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی با اشاره به نحوه ارائه دروس عملی این دانشگاه، اظهار کرد: دروس عملی که امکان برگزاری آن‌ها به صورت مجازی نبود در تابستان برگزار خواهند شد و طبق جدول ارائه شده از سوی دانشگاه، دانشجویان متقاضی می‌توانند در این جلسات شرکت کنند. همچنین دانشجویانی که به خوابگاه احتیاج دارند یا شرایط رفت و آمد برایشان سخت است، می‌توانند ترم جاری را حذف کنند.

ترم جاری در دانشگاه خواجه نصیر مجازی پایان می‌یابد

اشرفی زاده درباره عدم موافقت برخی اساتید با برگزاری مجازی امتحانات، مطرح کرد: تا پایان هفته جاری نحوه برگزاری امتحانات اعلام خواهد شد و از همکاران خواستاریم تا امتحانات پایان ترم را با تشخیص و صلاح دانشگاه برگزار کنند؛ زیرا شرایط برگزاری حضوری امتحانات به علت شیوع ویروس کرونا و به خطر افتادن سلامت اساتید و دانشجویان فراهم نیست.

ترم جاری در دانشگاه خواجه نصیر مجازی پایان می‌یابد

دانشکده‌ها اجازه برگزاری حضوری دفاع از پایان نامه‌ها را دارند

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی درباره شرایط دفاع از پایان نامه‌ها، گفت: دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی برای برگزاری مجازی دفاع از پایان نامه‌ها به تمامی دانشکده‌ها مجوز لازم را ارائه کرده است. دانشکده‌ها در صورت امکان و توان، اجازه برگزاری حضوری دفاع از پایان نامه‌ها را تنها با وجود اعضای هیئت داوران خواهند داشت و این موضوع کاملا بستگی به نظر دانشکده‌ها خواهد داشت.

اشرفی زاده با اشاره به دریافت شهریه از دانشجویان شبانه دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی برای حضور در کلاس‌های مجازی، اظهار کرد: برای شهریه دانشجویان شبانه دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی به احتمال زیاد تخفیفی را در نظر خواهیم گرفت، پس از بررسی‌های لازم این موضوع را در روز‌های آتی اعلام خواهیم کرد.

ترم جاری در دانشگاه خواجه نصیر مجازی پایان می‌یابد

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی درباره نحوه گذراندن ترم جاری دانشجویانی که برای دفاع از پایان نامه‌های خود نیازمند حضور در اماکن هستند، مطرح کرد: دانشجویانی که امکان دفاع مجازی از پایان نامه آن‌ها  مقدور نیست، می‌توانند ترم جاری را بدون احتساب مرخصی بگیرند. اگر دانشجویی در نیمسال ترم جاری فارغ التحصیل شود با همین روش باید از پایان نامه خود دفاع کند و تنها کمک دانشگاه به این دانشجویان تمدید مهلت زمان برای آنان است.


بیشتر بخوانید:

ابتلای دانشجوی دانشگاه خواجه نصیر به کرونا صحت دارد؟

انتقال جانباختگان دانشگاه خواجه نصیر به کوت عراق/۲ تن از دانشجویان مصدوم به پایتخت منتقل شدند

ویروس کرونا؛ نتیجه آزمایش دانشجوی دانشگاه خواجه نصیر منفی است؟

ماجرای وجود موش در سلف دانشگاه خواجه نصیر چه بود؟+ عکس

کسب رتبه پنجم دانشگاه خواجه نصیر در رتبه‌بندی جهانی روسیه


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار