اسرار موفقیت کارآفرینان البرز را از پادکست تازه شو بشنوید

مدیر روابط عمومی پارک علم و فناوری البرز گفت: در پادکست های تازه شو به گپ و گفتی تخصصی با یک کارآفرین موفق پرداخته می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، مهران مهدوی، مدیر روابط عمومی پارک علم و فناوری استان البرز با بیان این که به دلیل شیوع بیماری کرونا، رعایت فاصله گذاری اجتماعی و عدم تشکیل جلسات و رویدادهای حضوری،پارک علم و فناوری استان البرز  توانست پادکست صوتی رویداد تازه شو را تهیه و تولید کند، گفت: در هر اپیزود از این پادکست که هر جمعه ساعت ۱۸ منتشر می‌شود، به گپ و گفتی تخصصی با یک کارآفرین موفق پرداخته می‌شود.


بیشتر بخوانید: تولید روزانه ۸ هزار ماسک، محصول تلاش فناوران البرز 


او افزود: اولین اپیزود از اولین فصل این پادکست در روز جمعه مورخ ۲۶ اردیبهشت‌ماه ۱۳۹۹ منتشر شد که در وب‌گاه اصلی پارک علم و فناوری البرز و همچنین فضای مجازی مرتبط انتشاریافته است.

مدیر روابط عمومی پارک علم و فناوری استان البرز گفت: یکی از برنامه‌های پارک علم و فناوری البرز، برگزاری رویدادهای ترویجی در حوزه کارآفرینی است؛ به همین دلیل این پارک رویداد تازه شو را طراحی کرد که تاکنون با موضوعاتی نظیر توان‌یاب‌ های کارآفرین، بانوان، صنایع غذایی، زمین‌شناسی، گردشگری و مد و فناوری برگزارشده است.

انتهی پیام/د.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.