ارز آوری به سبک شرکت های دانش بنیان البرز

مدیر روابط عمومی پارک علم و فناوری البرز گفت: یکی از شرکت های عضو پارک علم و فناوری البرز با صدور محصولات دانش بنیان به کشورهای همسایه، ارز آوری می کند.

مهران مهدوی، مدیر روابط عمومی پارک علم و فناوری البرز در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز،گفت: یکی از شرکت های عضو پارک علم و فناوری البرز و فعال در زمینه تولید دارو، مواد غذایی و بهداشتی با صدور محصولات دانش بنیان به کشورهای همسایه، ارز آوری می کند.

او با بیان این که بیشتر کالاهای صادر شده توسط این شرکت بیشتر شامل کالاهای دامپزشکی است،افزود: این کالاها به کشورهای عراق، ترکیه، گرجستان، ارمنستان، آذربایجان، افغانستان، پاکستان و چین و مواد غذایی انسانی نیز به چند کشور چون قطر، عراق و پاکستان صادر می شوند که تقریبا سالانه بیش از ۵۰ هزار دلار ارزآوری دارد.

مدیر روابط عمومی پارک علم و فناوری البرز گفت: شرکت از سال۷۸ فعالیت خود را در زمینه تولید داروهای دامپزشکی آغاز کرده و حدود ۱۰۰ قلم کالا از دارو، مکمل های غذایی و شوینده تولید می کند.

او افزود: در بخش مواد غذایی انسانی نیز حدود ۲۰ قلم کالا تولید می کند و نوشیدنی های بر پایه شیر، نوشیدنی های فوری و آش های نیمه آماده از عمده محصولات این شرکت هستند.

انتهای پیام/د.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.