ترامپ دستور بازگشایی عبادتگاه‌ها در آمریکا را صادر کرد

رئیس‌جمهور آمریکا در بحبوحه همه‌گیری بیماری کرونا در این کشور دستور بازگشایی عبادتگاه‌ها در آمریکا را صادر کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا که در بحبوحه همه‌گیری بیماری کرونا در این کشور خواستار بازگشایی اقتصادی ایالات متحده است و به کم‌کاری و عدم مدیریت بحران کرونا متهم شده است، دستور بازگشایی عبادتگاه‌ها در آمریکا را صادر کرد.

دونالد ترامپ گفت: «اگر فرمانداران ایالت‌ها از بازگشایی عبادتگاه‌ها خودداری کنند شخصا دستور بازگشایی را صادر می‌کنم.»

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا پیش از این نیز با اعلام اینکه دولتش در صورت وقوع موج دوم کرونا در این کشور محدودیت‌های سختی را اعمال نخواهد کرد، مدعی شد کشورش می‌تواند دور دوم شیوع کرونا را مدیریت کند!

ترامپ حین بازدید از کارخانه فورد در میشیگان که در حال حاضر به تولید دستگاه تنفس مصنوعی روی آورده است، گفت: «ما قصد داریم آتش‌سوزی را خاموش کنیم [بیماری را مدیریت کنیم]. ما قصد نداریم کشور را ببندیم.»

آمریکا بیشترین شمار قربانیان و مبتلایان به ویروس کرونا را در میان کشور‌های جهان به خود اختصاص داده است؛ تاکنون بیش از یک میلیون و ۶۰۰ هزار نفر در این کشور به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند و نزدیک به ۹۷ هزار نفر نیز بر اثر ابتلا به این ویروس در آمریکا جان خود را از دست داده‌اند.

شیوع ویروس کرونا و اعمال محدودیت‌ها برای مهار آن تبعات بسیاری را برای اقتصاد آمریکا در پی داشته و طی چند هفته اخیر حدود ۴۰ میلیون نفر نیز در این کشور شغل خود را از دست داده‌اند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار