اجرای سرود حماسی در میدان قدس کرج/اهتزاز پرچم فلسطین در آسمان البرز

رئیس سازمان فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شهرداری کرج گفت: سرودهای حماسی خیابانی با موضوع قدس شریف و حمایت از مردم مظلوم جهان در کرج اجرا شد.

علیرضا رحیمی، رئیس سازمان فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شهرداری کرج در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، با بیان این که با توجه به برهه حساس تاریخی که جهان شاهد آن است، روز قدس ۱۳۹۹ از اهمیت ویژه ای برخوردار است و لزوم هم صدایی و همگرایی بیشتر مردم آزادی خواه جهان را می مطلبد، گفت: سرودهای حماسی خیابانی با موضوع قدس شریف و حمایت از مردم مظلوم جهان در کرج اجرا شد.

او افزود:  این نواها و سرودها توسط گروه سرود سوره آفتاب البرز تحت نظارت سازمان فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شهرداری کرج که متشکل از نوجوانان کرجی است، با مضامین گوناگون و به زبان های مختلف در محل میدان قدس اجرا و تقدیم نوجوانان، نسل آینده ساز فلسطین و مردم مظلوم سراسر دنیا شد.

رحیمی گفت: در شهر کرج به دلیل شرایط حساس موجود در کشور و شیوع بیماری کرونا و همچنین عدم امکان برگزاری راهپیمایی روز قدس و مراسم های تجمعی، مجموعه مدیریت شهری و در ذیل آن سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری کرج اقدام به برگزاری ویژه برنامه ای خیابانی کرد تا سهم شهر کرج و استان البرز را در دفاع جانانه از مردم قدس شریف اعلام دارد.

او افزود: با رعایت تمام دستورالعمل های بهداشتی و رعایت فاصله اجتماعی و همچنین با حضور شهروندان کرج، پرچم فلسطین اشغالی در محل میدان قدس که از دیرباز به این عنوان نامگذاری شده، به اهتزاز درآمد.

انتهای پیام/د.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.