پویش مجازی خانه خند به ایستگاه پایانی رسید

نخستین پویش مجازی استندآپ کمدی خانه قند با معرفی بگزیدگان آن به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، ناصر مقدم، مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز با بیان این که نخستین پویش استندآپ کمدی مجازی خانه خند به پایان رسیده است، گفت: ضمن قدردانی از تلاش‌ها و همکاری اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه در مدت شیوع بیماری کرونا و فاصله گذاری اجتماعی از هنرمندان و شرکت کنندگان در این پویش و مجریان طرح در نظرآباد، نیز تشکر می کنیم.

او افزود: استندآپ‌های برگزیده بدون اولویت و به ترتیب حروف الفبا "پلن" با اجرای آرمین بهرامی از شهرستان نظرآباد، "در خانه می‌مانیم" با اجرای کیوان شعار از کرج و "من و مختار" با اجرای مهسا بیرجندی از کرج است.

مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز گفت: "نهادینگی" با اجرای زهرا فتحی به همراه خانواده از شهرستان نظرآباد، اثر برگزیده بخش ویژه خانوادگی است.

او افزود: هم چنین از دو هنرمند نوجوان، علیرضا رحیمی فرد از کرج و کوثر فتحی از شهرستان نظرآبادبه دلیل حضور خلاقانه و ارائه آثار مقبول نیز تقدیر شد.

ناصر مقدم در پایان گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و ایجاد این پویش با شعار درخانه می مانیم، فراخوان جشنواره مجازی در فروردین ماه توسط این اداره کل با همکاری کانون بسیج هنرمندان و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نظرآباد برگزار و با داوری پانزده اثر از بین آثار رسیده از داخل و خارج از استان البرز این جشنواره به پایان رسید.

انتهای پیام/د.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.