عبدخدایی در گفت‌وگوی مشروح با باشگاه خبرنگاران جوان:

شعار از نیل تا فراتِ رژیم صهیونیستی مُرد/ به زودی باید اسرائیل را در موزه‌ها پیدا کرد

تحلیلگر مسائل سیاسی گفت: دیگر نباید رژیمی به نام اسرائیل در مجامع بین المللی وجود داشته باشد.

اسرائیل درتلاش است تا کوچک شود/ به زودی باید رژیم صهیونیستی را در موزه‌ها پیدا کردمحمدمهدی عبدخدایی دبیرکل جمعیت فدائیان اسلام در گفت‌و‌گو با خبرنگار  احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،  با اشاره به روز قدس گفت: در حقیقت امام خمینی (ره)  مبتکر حرکت‌های انقلابی بسیاری در جهان بود و شخصیتی جریان ساز،  انقلابی و نظریه پرداز داشت.

عبدخدایی افزود: امام خمینی (ره) یک شخصیت نظریه پرداز، جریان ساز و یک فرد انقلابی بود که هر سه بُعد در او وجود داشت؛ لذا ایشان آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را روزی قرار می‌دهد برای دفاع از  ملت‌های مسلمانی که زیر فشار ظلم هستند؛ پس از اعلام بالفور دولت غیر مشروع اسرائیل بوجود آمد و تظاهرات در دفاع از این جریان یک ابتکار و یک جریان سازی بود که این جریان هنوز بعد از سال ها که از رحلت امام خمینی (ره) می‌گذرد تداوم یافته و پای ملت‌های دیگر را نیز به این صحنه کشانده است.


بیشتر بخوانید:قدس همچنان مسئله اول مسلمانان است


شعار از نیل تا فرات به سبب تظاهرات روز قدس مُرد

دبیرکل جمعیت فدائیان اسلام گفت: رژیم اسرائیل علی رغم همه فریادهایش در حال انزواست و این امر کاملا مشهود است؛ برای مثال یک روز اسرائیل شعارش این بود که از نیل تا فرات را تصاحب خواهد کرد؛ اما شعار از نیل تا فرات به سبب همین تظاهرات‌ روز قدس مُرد؛ همچنین آن شعارهای تندی که رهبرانِ ابتدایی اسرائیل سر می‌دادند امروز نتانیاهو نمی‌تواند سر دهد، زیرا جمهوری اسلامی با همه توان به سمت حمایت از ملت فلسطین حرکت کرده است.

فعال اصولگرا بیان کرد: مردم فلسطین ملتی هستند که همه حقوقشان غصب شده، خانه‌هایشان ویران شده و حال یک رژیم متجاوز با حمایت دولت‌های قدرتمند به زور می‌خواهد خودش را به سرزمینش تحمیل کند؛ در حالی که تا امروز این ملت توانسته با چنگ و دندان زمین‌های خودش را تا آنجا که ممکن است حفظ کند و ملت‌های دیگر مثل ملت‌ ایران با تظاهرات گسترده شان، آرزوی از نیل تا فرات را در دل اسرائیل کشته اند.

ویروس کرونا آمریکا را از حیطه قدرت خود خارج می‌کند

او با اشاره به صحبت‌های مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه اسرائیل ۲۵ سال آینده را نخواهد دید، ادامه داد: این یک پیش بینی از جانب رهبر معظم انقلاب بود که انشالله تحقق پیدا خواهد کرد، زیرا انقلاب ما همانطور که کمونیسم را منزوی کرد و امام (ره) در نامه‌ای که به گورباچف نوشتند گفتند باید کمونیسم را در موزه‌ها پیدا کرد؛ شاید پس از این هم رژیمی به نام اسرائیل در مجامع بین المللی وجود نداشته باشد، بلکه باید به عنوان یک دولت پوشالی آن را دید که روز به روز به افول نزدیک‌تر می‌شود.

تحلیلگر مسائل سیاسی آمریکا را نیز کشوری در حال سقوط دید و تشریح کرد: علاوه بر اسرائیل، با همت مردم مسلمان و حرکت‌های اسلامی  عملا شاهدیم که آمریکا نیز روز به روز به افول نزدیک‌تر می‌شود و من حتی پیدایش ویروس کرونا را هم به فال نیک می‌گیرم، زیرا دارد آمریکا را از حیطه قدرت خود خارج می‌کند.

دبیرکل جمعیت فدائیان اسلام گفت:  تمدن‌ها همیشه یک دوره شکوفایی  و یک دوره افول دارند؛ دو قدرت در دنیا بعد از ۲۸ مرداد ظهور کرد که یکی آمریکا و دیگری شوروی بود؛ قدرت شوروی که افول کرد و حال هم نوبت قدرت آمریکاست؛ ما هم امیدواریم که افول قدرت آمریکا را با چشم خود ببینیم.


بیشتر بخوانید: مجلس دهم به مسائل جامعه توجهی نداشت/ مجلس یازدهم توجه کند که مردم واقعا چه می‌خواهند


اسرائیل در تلاش است تا کوچک شود 

عبدخدایی افزود: من خاطرم هست که کنفرانس بغداد با شرکت نخست‌وزیران ایران، ترکیه، عراق، پاکستان، انگلستان و وزیر خارجه آمریکا  در سال ۱۳۳۴ تشکیل و منجر به شهادت نواب صفوی شد؛ در این کنفرانس سعید پاشا ، اسکندر میرزا ، مک میلان وزیر خارجه انگلیس و محمود جلال بایار از ترکیه و ابوسعید از عراق همه  فشار آوردند تا حرکت اسلامی که در ایران شکل گرفته بود را خاموش کنند. حرکتی که مبنای آن  نواب صفوی بود. در عرض دو ماه دو دادگاه تشکیل دادند و فدائیان اسلام را شهید کردند؛ هیچ کس هم فکر نمی‌کرد حرکتی در ایران آغاز شود که دنباله ظهور اسرائیل را در دست داشته باشد.

فعال اصولگرا گفت: به خاطر دارم که یک روز نواب صفوی در مسجد امام یا همان مسجد شاه سابق از مردم خواست تا آماده جنگ با اسرائیل شوند که در همان زمان ۴هزار نفر در ایرانِ ۱۶ میلیلونی آن روزها اسم نوشتند و  این جریان در تاریخ باقی ماند؛ امروز هم می‌بینیم همان اسرائیلی که در یک حمله ۶ روزه می‌تواند به نزدیکی قاهره برسد و زمین‌های جولان را غصب کند، امروز سعی می‌کند تا کوچک شود و بتواند خود را حفظ کند؛ لذا این خواست خدا و  آرمانی است که ملت مسلمان ایران به خاطر پیروزی این آرمان جان دادند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۱ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
ارزش تو موزه هم نداره
آخرین اخبار