سهرابیان:هنوز نامه‌ای مبنی بر از سر گیری اردو‌های قایقرانی ابلاغ نشده است

رئیس فدراسیون قایقرانی گفت: هنوز نامه‌ای ازسوی وزارت ورزش و جوانان مبنی بر از سر گیری اردو‌های قایقرانی به صورت انفرادی برای ما ارسال نشده است.

علیرضا سهرابیان رئیس فدراسیون قایقرانی کشورمان در  گفت‌وگو با خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره از سر گیری اردو های تیم ملی قایقرانی اظهار داشت: فدراسیون قایقرانی برای زمان از سر گیری اردوها طبق روال گذشته برنامه‌هایی دارد و در صورت بازگشایی ورزشگاه آزادی تمرین ورزشکاران به صورت انفرادی خواهد بود و با توجه به اینکه ارنج های تیمی صورت می‌گیرد ورزشکاران نزدیک به مسابقات زیر نظر مربی تمرین های انفرادی را انجام می دهند.  منتظر هستیم که  به ما برای پیگیری تمرینات ورزشکاران اطلاع دهند که آیا می‌توانیم تمرین ها را شروع کنیم یا خیر.

او افزود :هنوز نامه ای مبنی بر بازگشایی ورزشگاه آزادی از سوی وزارت ورزش و جوانان به ما داده نشده است تا اردو ها را شروع کنیم و تمریناتمان را به نحوی انجام بدهیم که مشکلی ایجاد نشود.

سهرابیان ادامه داد: درست است که از سوی حریرچی معاون وزیر بهداشت و جوانان فعالیت برخی رشته های ورزشی اعلام شده است اما ما منتظر اعلام وزارت ورزش و جوانان هستیم تا شروع به فعالیت کنیم.

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار