ادعای یک شکارچی یوفو از وجود حیات در مریخ +تصاویر

یک شکارچی یوفو ادعا کرده است که تصاویر ثبت شده توسط فضانورد ناسا از مریخ، حاکی از وجود موجودات فضایی و حیات در این سیاره است.

به گزارش حوزه فناوری گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، یک شکارچی سفینه‌های فضایی که فکر می‌کند موجودات فضایی به طور مرتب به زمین سفر می‌کنند، ادعا کرده که مدارکی از حیات موجودات فضایی را در تصاویر ثبت شده توسط مریخ‌نورد ناسا کشف کرده است.

این شخص یکی از علاقه‌مندان به دنیای موجودات فضایی است که تصاویر گرفته شده توسط ناسا از سطح مریخ را برای یافتن مدرکی دال بر حضور این موجودات در این سیاره مورد بررسی دقیق قرار داده و به گفته خودش آنچه را می‌خواسته پیدا کرده است.

 

مریخ

او در وبلاگ خود در این باره چنین نوشته است: «من این مجسمه بسیار عجیب را امروز در مریخ یافتم، حداقل فکر می‌کنم که این یک مجسمه است که می‌تواند زنده نیز باشد. اما تصاویر اطلاعات بسیار کمی در مورد اشیاء روی مریخ به ما می‌گویند، برای تایید حرکت آن باید تصاویر ویدیویی داشته باشیم. همچنین این واقعیت که در گرد و خاک اطراف آن هیچ ردپایی دیده نمی‌شود، نشان می‌دهد که این یک مجسمه است».

تصاویر ناسا یک ساختار سنگی با شکل عجیب و غریب را نشان می‌دهد که از دل زمین بیرون زده است. او در این باره چنین اظهار نظر کرده است: «چیزی که من پیدا کردم به فیلی که نشسته شبیه است، اما خرطومی کوتاه دارد. این مجسمه حدود نیم متر طول داشته یا به اندازه یک سگ متوسط است. البته این احتمال نیز وجود دارد که یک فسیل باشد، حیوانی که در این نقطه و به حالت بی‌جان دفن شده است، مواد معدنی جایگزین آن شده و در ادامه شن‌ها کنار رفته و بار دیگر آن را نمایان کرده‌اند.»

مریخ

با وجود این ادعا‌های عجیب و غریب، هیچ مدرکی وجود ندارد که نشان دهد در مریخ حیات وجود داشته است. دانشمندان بر این باورند که سیاره سرخ روزگاری به دوران جوانی زمین شبیه بوده، اتمسفری مرطوب و غلیظ و اقیانوس‌هایی وسیع داشته است. در چنین شرایطی، حیات میکروبی ساده می‌تواند وجود داشته باشد و این امید وجود دارد که هنوز هم چنین سطحی از حیات در میان صخره‌های مریخ وجود داشته باشد. اما امروزه هیچ نشانه‌ای از حیات موجودات فضایی روی سطح مریخ وجود ندارد، همچنین هیچ نشانه‌ای از تمدن‌های باستانی که قبلاً روی آن سیاره حضور داشته‌اند.

مریخ


بیشتر بخوانید: سفینه‌های فضایی نانویی در راه کشف اسرار سیاره مریخ


به گفته ناسا حتی اگر حیاتی روی مریخ وجود نداشته باشد، جالب است بدانیم که در گذشته روی آن حیاتی وجود داشته یا خیر. مشاهده موجودات فضایی و اشکال و تصاویر مبهم در مورد موجودات فضایی به یک حالت روانشناختی به نام پاریدولیا  باز می‌گردد که در آن انسان اشکال و الگو‌هایی را می‌بیند که در واقع وجود ندارند.
انتهای پیام/

برچسب ها: ناسا ، سیاره مریخ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۷ ۱۸ شهريور ۱۳۹۹
شبیه به جمجه دایناسورها است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۹ ۲۵ مرداد ۱۳۹۹
خیالبافی
Iran (Islamic Republic of)
مهرداد
۱۴:۲۷ ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۹
مگه میشه مگه داریم
Iran (Islamic Republic of)
ا
۱۴:۲۷ ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۹
واقعا
آخرین اخبار