ترامپ: هشدار فائوچی درباره خطرات بازگشایی اقتصاد پذیرفتنی نیست

دونالد ترامپ هشدار آنتونی فائوچی، کارشناس ارشد بهداشتی آمریکا درباره بازگشایی فعالیت‌های اقتصادی این کشور را تعجب برانگیز خواند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری رویترز، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا اعلام کرد از هشدار آنتونی فائوچی، مدیر مؤسسه آلرژی و بیماری‌های عفونی فدرال آمریکا و عضو اصلی کارگروه کرونا در کاخ سفید درباره خطرات ناشی از بازگشایی فوری فعالیت‌های اقتصادی و کسب و کار این کشور شگفت زده شده است.

ترامپ خطاب درباره هشدار فائوچی در مجلس سنا به خبرنگاران کاخ سفید گفت: «چنین پاسخی برای من پذیرفتنی نیست.»


بیشتر بخوانید: ترامپ: با تنبیه چین به دلیل شیوع ویروس کرونا موافقم

تلاش ترامپ و مقامات کاخ‌سفید برای دستکاری آمار قربانیان کرونا در آمریکا


رئیس‌جمهور آمریکا همچنین از مخالفت با پیشنهاد مشوق‌های مالی دموکرات‌ها خبر داد و اعلام کرد پیشنهاد دموکرات‌ها درباره بسته حمایت مالی ۳ تریلیون دلاری ویروس کرونا از همان ابتدا در مجلس نمایندگان ناکام ماند.

ترامپ به خبرنگاران کاخ سفید گفت: «دوستان جمهوری‌خواه من فورا پس از مطرح شدن پیشنهاد دموکرات‌ها در روز سه شنبه که شامل تامین هزینه‌های ایالت‌ها، کسب و کار، حمایت مواد غذایی و خانواده‌ها است، با آن مخالفت کردند.»

این در حالی است که پیش از این نیز جو بایدن، معاون سابق اوباما و نامزد دموکرات‌ها در انتخابات آمریکا ترامپ را به اقداماتی که توجهات از ناکارآمدی و بی‌سیاستی او در بحبوحه بحران کرونا دور کرده است، متهم کرد.

تاکنون یک میلیون و ۴۲۰ هزار نفر در آمریکا به ویروس کرونا مبتلا شده اند. از این میان، نزدیک به ۸۵ هزار تن جان خود را از دست داده اند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار