پربازدیدهای کلینیک باشگاه خبرنگاران جوان؛

گیاهی که بیماری‌های عفونی را درمان می‌کند/ روزه‌داری برای کدام بیماران مجاز نیست؟/ توصیه‌های تغذیه‌ای برای کودکان و نوجوانان در روزهای کرونایی

در این بسته می‌توانید اخبار پربازدید کلینیکی که بیشتر با رنگ و بوی اخبار کرونایی همراه است، مرور کنید.

به گزارش خبرنگار حوزه کلینیک گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، اگر امروز، ۲۴ اردیبهشت ماه موفق به رصد اخبار کلینیکی باشگاه خبرنگاران جوان در طول روز نشده‌اید این بسته خبری را از دست ندهید.

گیاهی که بیماری‌های عفونی را درمان می‌کند

گیاه پونه یکی از گیاهان سبزی است که علاوه بر مصرف خوراکی، خواص دارویی و درمانی بسیار مناسبی را برای بدن انسان به همراه دارد.

رعایت تمام اصول بهداشتی تا پایان همه‌گیری ویروس کرونا

امکان همه گیری ویروس کرونا تا چند سال آینده وجود دارد و در این مدت نباید اقدامات مربوط به اصول بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی را فراموش کنیم.

چگونه می‌توانیم از وجود آنتی‌بادی کرونا در بدن خود آگاه شویم؟

یک متخصص عفونی درباره نحوه آگاهی از وجود آنتی بادی کرونا در بدن توضیحاتی را ارائه کرد.

روزه‌داری برای کدام بیماران مجاز نیست؟

یک فوق تخصص گوارش و کبد گفت: افرادی که به بیماری‌های خاصی مبتلا هستند و روزه گرفتن ممکن است آسیب جدی به سلامتیشان وارد کند، نباید روزه بگیرند.

کاوازاکی، کرونای مخصوص کودکان نیست

صالحی گفت: تجربه‌های بالینی منتشر شده درباره بیماری کاوازاکی به این معنا نیست که کرونای مخصوص کودکان بروز پیدا کرده است.

توصیه‌های تغذیه‌ای برای کودکان و نوجوانان در روزهای کرونایی

مدیر برنامه‌های تغذیه نوجوانان دفتر بهبود تغذیه جامعه وزارت بهداشت درباره تغذیه کودکان و نوجوانان در روزهایی کرونایی توضیحاتی را ارائه کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار