باشگاه خبرنگاران جوان گزارش می‌دهد؛

مروری بر ازدواج‌های سیاسی کشور از احمدی‌نژاد تا روحانی

شخصیت‌های سیاسی به دلیل مراوداتی که دارند، معمولا آشنایی بیشتری با هم پیدا می‌کنند.

به گزارش خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، شخصیت‌های سیاسی به دلیل مراوداتی که با یکدیگر دارند، معمولا آشنایی بیشتری با هم پیدا می‌کنند و روابط دوستانه فی مابین و بعضا با ازدواج دختران و پسران آن‌ها با یکدیگر ختم می‌شود.

در این گزارش به برخی از معروف‌ترین ازدواج‌ها که بین خانواده‌های شخصیت‌ها و مقامات سیاسی به وقوع پیوسته است می‌پردازیم:

ازدواج علی لاریجانی با دختر شهید مطهری

علی لاریجانی در ۲۰ سالگی با دختر شهید مرتضی مطهری به نام فریده که ۱۵ سال داشت ازدواج کرد. علی لاریجانی اکنون به عنوان رئیس ادوار مجلس شناخته می‌شود و یک دهه رئیس سازمان صدا و سیما و پیش از آن وزیر ارشاد اسلامی و پس از آن دبیر شورای عالی امنیت ملی بود.

مروری بر ازدواج شخصیت های سیاسی

فریده مطهری همسر او درباره ازدواجشان می‌گوید که ارتباط میان پدرم و همسرم مرید و مرادی بود. به قول پدرم ایشان جوان ۲۰ ساله‌ای هستند که چونان پیران پختگی لازم را در عرصه سیاست و علم به دست آورده بودند. از همان اوایل زندگی مشترک باتوجه به تلاش و فعالیت همسرم دریافتم که حضور من در منزل کمک بسیار بزرگی در جهت اداره زندگی است.

ازدواج آیت‌الله صادق آملی لاریجانی با دختر آیت‌الله وحید خراسانی

وصلت آیت الله صادق آملی لاریجانی با دختر یکی از مراجع از دیگر ازدواج‌هایی است که بر اساس سنت پیامبر (ص) و بر پایه ساده زیستی بنا شد. تنها نام یک فرزند ایشان بنام زهرا رسانه‌ای شده است و اطلاعاتی از همسر و دیگر فرزندان او وجود ندارد. آیت‌الله صادق لاریجانی سال‌ها عهده دار ریاست قوه قضائیه بود و اکنون ریاست تشخیص مصلحت نظام را بر عهده دارد. او همواره ارتباط بسیار خوب و نزدیکی با پدر زن خود داشته است.

مروری بر ازدواج شخصیت های سیاسی

ازدواج دختران مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی با پسران آیت الله لاهوتی

ازدواج فائزه و فاطمه ۲ دختر آیت الله هاشمی رفسنجانی با پسران آیت‌الله لاهوتی از دیگر ازدواج‌های دوران انقلاب اسلامی به شمار می‌رفت. مرحوم هاشمی رفسنجانی و آیت‌الله حسن لاهوتی هر دو از مبارزان سیاسی با رژیم پهلوی بودند و همین سوابق و مناسبات سبب شد که فرزندان آن‌ها با هم ازدواج کنند.

مروری بر ازدواج شخصیت های سیاسی

فائزه هاشمی در ۱۶ سالگی همسر حمید لاهوتی شد که حاصل آن پسری به نام حسن و دختری به نام موناست. او در ۱۳۷۵ خورشیدی نماینده دوم مردم تهران در مجلس شورای اسلامی شد و به عضویت حزب کارگزاران سازندگی درآمد.

فاطمه هاشمی نیز به عضویت حزب اعتدال و توسعه درآمد که گرایشی میانه رو در میان محافظه‌کاران ایران را نمایندگی می‌کند. او با سعید لاهوتی دندانپزشک ازدواج کرد.

مروری بر ازدواج شخصیت های سیاسی

فاطمه هاشمی فعالیت خود را در ۱۳۷۳ در بنیاد بیماری‌های خاص آغاز کرد و در سال ۱۳۸۴ ریاست فدراسیون ورزشی بیماران خاص ورزش‌های همگانی را بر عهده گرفت.

سید یاسر خمینی و ازدواج با دختر سید محمد صدر

سید یاسر خمینی فرزند میانی سید احمد خمینی و نوه امام خمینی (ره) محسوب می‌شود که با دختر سید محمد صدر فرزند نامزد ائتلاف اصلاح‌طلبان برای مجلس هشتم و معاون کمال خرازی وزیر امور خارجه دولت اصلاحات ازدواج کرده است.

مروری بر ازدواج شخصیت های سیاسی

یاسر خمینی فرزند دوم سید احمد خمینی همراه همسر و ۲ فرزند خود به نام‌های روح الله و فاطمه در قم ساکن و در آنجا به امور حوزوی مشغول است.

سید محمدرضا خاتمی و ازدواج با نوه امام خمینی (ره)

سید محمدرضا خاتمی در نیمه دهه ۶۰ خورشیدی با زهرا اشراقی نوه امام خمینی (ره) ازدواج کرد. حاصل این ازدواج دو فرزند به نام‌های فاطمه و علیرضاست.

مروری بر ازدواج شخصیت های سیاسی

ازدواج نعیمه اشراقی نوه امام خمینی (ره) با پسر آیت‌الله طاهری

نعیمه اشراقی سومین فرزند شهاب الدین اشراقی داماد امام راحل و صدیقه خمینی هفتمین نوه امام خمینی (ره) با سید محمدحسن طاهری پسر آیت الله طاهری اصفهانی امام جمعه سابق اصفهان ازدواج کرده و صاحب ۲ فرزند به نام حسین و نعیمه است. نعیمه اکنون معاون مدیر عامل و عضو هیأت مدیره شرکت مهندسی نفت کیش است.

مروری بر ازدواج شخصیت های سیاسی

ازدواج صدیقه خمینی دختر امام خمینی (ره) با آیت الله شهاب الدین اشراقی

از دیگر ازدواج‌های سیاسی بعد از انقلاب می‌توان به ازدواج صدیقه خمینی فرزند سوم امام راحل با آیت الله شهاب الدین اشراقی که در نخستین روز‌های انقلاب از همراهان صدیق امام خمینی (ره) محسوب می‌شد، اشاره کرد.

ازدواج حجت‌الاسلام ناطق نوری و عباس آخوندی با دختران حجت‌الاسلام رسولی محلاتی‌

حجت‌الاسلام رسولی محلاتی دختران خود را به عقد حجت الاسلام علی اکبر ناطق نوری رئیس مجلس چهارم و پنجم و عباس آخوندی وزیر اسبق راه و شهرسازی درآورده است. ناطق نوری دارای هشت فرزند است که ۲ پسر به نام‌های مصطفی و مجتبی مشهورترین آن‌ها هستند.

مروری بر ازدواج شخصیت های سیاسی

ازدواج حسن خمینی با دختر آیت‌الله موسوی بجنوردی

حسن خمینی نوه ارشد امام خمینی (ره) با ندا موسوی بجنوردی دختر آیت الله سید محمد موسوی بجنوردی عضو سابق شورای عالی قضائی و عضو ارشد مجمع روحانیان مبارز ازدواج کرد که حاصل این ازدواج فرزندانی با نام‌های احمد، نرگس، فرشته و محمدهادی است.

حجت‌الاسلام و المسلمین حسن خمینی اکنون تولیت مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی و تدریس در حوزه علمیه را بر عهده دارد و در امر تحقیق و پژوهش بسیار فعال است.

آیت الله موسوی بجنوردی در یکی از گفت‌وگو‌های خود درباره چگونگی ازدواج دخترش با سید حسن خمینی اینطور تعریف می‌کند:

«هشت ماه پس از فوت حاج احمد آقا خانم دکتر فاطمه طباطبایی (والده مکرم حاج سید حسن آقا) و برادرشان دکتر صادق طباطبایی به منزل ما و به کتابخانه‌ام آمدند؛ خانم طباطبایی گفت: حاج احمد آقا قبل از فوت به من گفت خیلی مایلم دختر آقای بجنوردی را برای حسن آقا بگیرم. ما هم الان آمده‌ایم برای خواستگاری.

مروری بر ازدواج شخصیت های سیاسی

من گفتم از جانب خودم مخالفتی ندارم، اما از آن افرادی هستم که دختر باید جواب آخر را بدهد. قرار شد حسن آقا شب بعد که برای درس می‌آید زودتر بیاید تا با دخترم جلسه بگذارند که ببیند با هم جور هستند یا نه. من او را به اتاق بردم و خودم بیرون رفتم. وقتی برگشت گفتم چه شد؟ گفت ما با هم کنار آمدیم. بعد از دخترم هم پرسیدم و گفت بله، عقاید ما با هم یکی است.

یکی دو روز پس از سالگرد فوت احمد آقا در حرم امام، عقد را من و مرحوم آیت الله سلطانی خواندیم. فرماندهان سپاه پاسداران و خیلی از مسئولان بودند. بعد از دو سه روز هم بدون تشریفات و مراسم عروسی دخترم ازدواج کرد.»

ازدواج سید ابراهیم رئیسی با دختر آیت الله سید احمد علم الهدی

ازدواج سید ابراهیم رئیسی با جمیله علم الهدی، دختر آیت‌الله سید احمد علم الهدی امام جمعه مشهد یکی دیگر از ازدواج‌های سیاسی تاریخ انقلاب به حساب می‌آید که حاصل این ازدواج دو دختر است.

مروری بر ازدواج شخصیت های سیاسی

ازدواج اعظم‌السادات فراحی با محمود احمدی نژاد

اعظم السادات فراحی، در سال ۱۳۳۷ در تهران متولد شد. او در دانشگاه علم و صنعت مشغول به تحصیل شد و در همان دانشگاه هم زمینه ازدواج او با محمود احمدی نژاد فراهم شد و این دو نفر در خرداد ۱۳۵۹ با هم ازدواج کردند.

مروری بر ازدواج شخصیت های سیاسی

او اگر چه از ابتدا در بسیاری از سفر‌های داخلی و خارجی همراه همسرش حضور داشت، ولی مانند دیگر همتایان خود تمایل چندانی به ارتباط با رسانه‌ها نداشت.

ازدواج صاحبه روحانی (عربی) با حسن روحانی

صاحبه روحانی (عربی)، در سال ۱۳۴۷ در سن ۱۴ سالگی به عقد حسن روحانی پسرخاله ۲۰ ساله خود، در آمد.

مروری بر ازدواج شخصیت های سیاسی

اطلاعات چندانی از همسر رئیس جمهور در دست نیست و آخرین خبری که از او در رسانه‌ها منتشر شده است مربوط به عیادت او از آیت الله مهدوی کنی، رئیس مجلس خبرگان در بیمارستان بهمن بوده است.

ازدواج منصوره خجسته باقرزاده و مقام معظم رهبری

منصوره خجسته باقرزاده در سال ۱۳۲۶ در خانواده‌ای مذهبی، سنتی و بازاری متولد شد؛ پدرش حاج محمداسماعیل خجسته باقرزاده از کاسبان دین دار و با سواد مشهد بود.

اوایل پاییز ۱۳۴۳ بود که رهبر معظم انقلاب و خجسته ازدواج کردند و همسر ایشان از همان ابتدای کار در همه فرود‌های سرد و سخت زندگی سیاسی و شاید تک فراز‌های آن در آن روزگار در کنار رهبر انقلاب بود.

خجسته باقرزاده در سال ۱۳۷۲ در گفت وگویی با مجله انگلیسی زبان محجوبه که از طرف بنیاد اندیشه اسلامی وابسته به سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی منتشر می‌شود، به بیان خاطراتی از زندگی خود با رهبر انقلاب پرداخته است.

مروری بر ازدواج شخصیت های سیاسی

باقرزاده در پاسخ به این پرسش که شما چگونه همسرتان را در مبارزاتشان یاری می‌کردید، می‌گوید: فکر می‌کنم بزرگ‌ترین نقش من حفظ جو آرامش خانه بود؛ طوری که ایشان بتوانند با خیال راحت به کارشان ادامه دهند. سعی داشتم تا ایشان را از نگرانی در مورد خود و فرزندانم دور نگه دارم؛ البته من نیز در زمینه‌های مختلف نظیر پخش اعلامیه‌ها، حمل پیام‌ها، اختفای اسناد و نظیر آن فعالیت داشتم. ولی فکر می‌کنم اصلا قابل ذکر نیستند؛ در آخرین ماه‌های مبارزه در رابطه با پیام‌های تلفنی امام خمینی (ره) از پاریس، من آن‌ها را برای تکثیر و توزیع به مراکزی در مشهد و دیگر شهر‌ها ارسال می‌نمودم و اخبار را از مشهد و دیگر شهر‌های خراسان جمع‌آوری نموده و به پاریس مخابره می‌کردم.

وصلت خانواده مقام معظم رهبری با خانواده حداد عادل

ازدواج حجت الاسلام مجتبی خامنه‌ای فرزند آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب با دختر غلامعلی حدادعادل از مشهورترین ازدواج‌ها به شمار می‌رود. دیگر فرزندان رهبر انقلاب نیز با خانواده‌های مذهبی و سیاسی دارای گرایش‌های دیگر ازدواج کرده‌اند.

سید مسعود خامنه‌ای با دختر آیت‌الله خرازی از مدرسان حوزه علمیه قم ازدواج کرده و مصطفی خامنه‌ای دیگر فرزند رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) هم با دختر آیت‌الله خوشوقت از روحانیون تهران ازدواج کرده است.

مروری بر ازدواج شخصیت های سیاسی

همچنین دختر دیگر مقام معظم رهبری با فرزند حجت‌الاسلام محمدی گلپایگانی رئیس دفتر رهبر انقلاب اسلامی ازدواج کرده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۷۷
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۵۶ ۳۰ تير ۱۴۰۱
ای کاش دختر از کشور های دیگر میگرفتن ،که این همه دشمن نداشتیم ومسلمان هم میشدن ،
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۳۶ ۰۲ خرداد ۱۳۹۹
منم شغل میخوام، مگه ما گناه کردیم، چرا......
Iran (Islamic Republic of)
حسینی
۱۲:۳۲ ۰۱ خرداد ۱۳۹۹
منابع درآمدی کشور زیادند اما متأسفانه خوب مدیریت نمی شن. وگرنه غالب جوان ها الان مجرد نبودند. دولت به آسانی می تونه در همه زمینه ها حمایت کنه. مردم ما با خون خود از کشور محافطت کردند. شایستگی این ملت خیلی بالاتر از این است که می بینیم
Japan
شریف
۰۸:۰۰ ۰۱ خرداد ۱۳۹۹
مملکت ک فامیلی اداره بشه تهش میشه این جوان های بیکار الاف ب جا مانده از جهان عقب مانده و در مهایت میشه کشور غرور آفرین این ازدواج ها همه مث پادشاهان بودن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۱۰ ۰۱ خرداد ۱۳۹۹
انقدر دنبال شهرت نباشید
United States of America
ناشناس
۰۶:۳۷ ۰۱ خرداد ۱۳۹۹
فقط من ناشناس بودم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۱۴ ۰۱ خرداد ۱۳۹۹
خوشاب سعادتشون ک مشگل بی پولی ندارند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۱۴ ۰۱ خرداد ۱۳۹۹
خوشاب سعادتشون ک مشگل بی پولی ندارند خانواده هردوطرف پولدارحالا اینارو ب مامیگی ک چی بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۵۸ ۰۱ خرداد ۱۳۹۹
الی ماشاا... .فامیل بازی .واقعا به چه قیمتی . به داشتن جامعه ای بی ثبات و به هم ریخته . .جواب جوان‌های تحصیلکرده بیکار و بی سر پناه و درمانده را که بدهد ..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۲۹ ۰۱ خرداد ۱۳۹۹
مارم به غلامی قبول کنید به سرو سامون برسیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۲۲ ۰۱ خرداد ۱۳۹۹
خوش به حالتون یه قدرتی هم پشته مارو بگیره از بیکاری در بیایم
Hungary
ناشناس
۰۰:۰۲ ۰۱ خرداد ۱۳۹۹
متاسفانه یکی از اقدامات ناپسند همین کاره و به احتمال بسیار زیاد یک اقدام هدفمند هم هست بعضی اقایان وقتی میگویند نظام در واقع منظور خودشان هستن
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۰۰:۰۰ ۰۱ خرداد ۱۳۹۹
تو رو خدا یک فکری به حال جونا بکنین
سنشون داره میره بالا و نمیتونن ازدواج کنن
پیر و افسرده دارن میشن
ایکاش جونای ما هم میتونستن مثل بچه های اقایون تو سن پایین ازدواج کنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۲ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
دعوای بین اصول گرا و اصلاح طلبان . دعوای زر گری بیش نیست . همه اشان در پشت سر با هم فامیل هستند . و همه اشان هم در مسیولیت های مهم .
مردم هم هیج . مردم نگاه
Iran (Islamic Republic of)
یگانه
۲۳:۳۱ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
ازدواج آقای احمدی نژاد سیاسی نبود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۸ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
به ما چه که با کی ازدواج کردن بگو کدومشون بیکار یا مستاجرن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۵ ۲۶ آذر ۱۴۰۰
همشون مستاجرن و بیکار فقط اتفاقی عاشق دختر روحانیون سیاسی کشور شدن و اتفاقی هم خودشون فرزند یه سیاستمدار کت و کلفت در اومدن الانم با تمام این اتفاقا همشوننن یه مدرس ساده تو حوزه علمیه قمن
Switzerland
سبد فروزان
۲۳:۲۷ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
عجب
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۷ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
اگر احمدی نژاد دوباره رئیس جمهور شه با رئیسی کلک دزدها کنده میشه
Iran (Islamic Republic of)
یگانه
۲۳:۲۱ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
جالب بود نمیدونستم چ خوب میشد صدا و سیما ب صورت مستند پخش میکرد تا همه بفهمن چ اشکالی داره تو کشورای دیگ همه میدونن کی با کی ازدواج کرده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۸ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
امیدوارم همگی خیرش را ببینند البته این موضوع ربطی به مشکلات ما ندارد
Iran (Islamic Republic of)
ع
۲۲:۱۰ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
الحمدلله همشون با هم فامیلن غریبه توشون نیس
Iran (Islamic Republic of)
سيد باقر ق.
۲۲:۰۲ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
همه را گفتيد اقاى قاليباف از قلم افتاد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۰ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
دور دور شماست
Iran (Islamic Republic of)
بنیامبن
۲۱:۳۹ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
خواص با خواص ، باز با باز ، پر طاووس را که به هر کس ندهند!
Iran (Islamic Republic of)
محمد امین
۲۱:۳۷ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
انشالله اقتصاد کشور بهتر بشه تا همه جوانان بتوانند ازدواج کنند
Iran (Islamic Republic of)
فرخنده
۲۱:۱۱ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
خوشبخت بشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۵ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
جالب بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۱ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
به من چه
Iran (Islamic Republic of)
بهداد
۲۰:۵۹ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
عجب همه با هم فامیلن
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۲۰:۵۰ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
محمود میخوامت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۳ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
من که ازدواج نکردم با هیچکسی و کلاً ناشناخته موندم
Iran (Islamic Republic of)
امپراطور
۱۹:۳۶ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
منم قصد ازدواج دارم اما کسی بهم دختر نمیده
از مسوولان کسی میتونه کمکم کنه؟؟؟
29 ساله
سالم و ورزشکار اهل شیراز
سیاسی هم نیستم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۵ ۰۱ خرداد ۱۳۹۹
مشکل همین جاست که سیاسی نیستی واگرنه تا الان ازدواج کرده بودی
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۹:۳۲ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
چقدر مسئولین ما نزد مردم محبوبندا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۰۹ ۰۱ خرداد ۱۳۹۹
آره واقعا. مملکت تقسیم کردند.
Iran (Islamic Republic of)
سالار
۱۹:۱۹ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
بسیار عالی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۲ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
حالا که چی
Iran (Islamic Republic of)
عبدالهی
۱۹:۰۵ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
ازدواج های قبل از پیروزی انقلاب مطلقا و اصلا سیاسی نیست. چرا که هنوز مشخص نبوده در آینده اینها چه موفقیت و یا منصبی داشته باشند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۲ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
جالب بود
میگم yjc ما که بچه رئیس و وزیر نیستیم یه بخش همسریابی هم تو سایتتون بذاریم تو این کرونا خواستگاری ها هم تعطیل شده!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۹ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
مکر مراسم خواستگاری داریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۹ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
حس خاندان پادشاهی گوگوریو بم دست میده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۵ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
فقط وکتر احمدی نژاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۹ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
افسانه دونگی رو یادتونه که واسه اینکه پسرشون به قدرت برسه و امپراطور بشه با یه خانواده قدرتمند ازدواج کردن!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۵ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
بد نیست یه نگاه به مثبت و منفی های نظرات بندازین
Iran (Islamic Republic of)
kian
۱۸:۲۳ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
اهای مسولین عزیزم لطفا اگه دختر دارید منم دریابید مهم نیست سنش میرسه یا نه اگه تازه به دنیا اومده صبر میکنم اگه هم پیره دختره بازم مشکلی نیست..........
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۱ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
باشگاه خبرنگاران جوان , راهکاری برای ازدواج جوانان در این اوضاع نابسامان کشور ارائه دهید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۵ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
چه عرض کنم
Iran (Islamic Republic of)
محدثه
۱۷:۲۶ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
سلام. یه پراید مدل 85 به پایین میخوام، قیمتش زیر 40 تومن باشه، ولی ظاهرش تمیز باشه، رفتم خواستگاری گفتن ماشین باید داشته باشی، لطفا کسی اطلاع داره تا شب عید منو خبر کنه، خواهش می کنم، تنها امیدم این سایت هست و ادمین عزیز.
Iran (Islamic Republic of)
سنجد چى
۲۲:۰۹ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
چطور ى خبرت كنم يه شماره تلفن ميذاشتى
رنگش هم مهمه يا حتما سفيد باشه؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۰ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
موافقم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۷ ۰۱ خرداد ۱۳۹۹
سلام بنده یک پراید مدل 85 دارم که تمیز و عالی هست! چون قصد ازدواج داری خوشحال می شوم بهت بفروشمش! بسیار ماشین خوب و راحتی هست! مالک اولش خودم بودم تا الان!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۸ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
نصف عمرمون تباه شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۵ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
حتما مسولین با نون وپیاز زن گرفتن وبا نون خشکیده وخرما گندیده !!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۶ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
ماشاله همه فامیل بودن و ما نمی دونستیم . غریبه شان فقط من هستم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۲ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
محمود من عاشقتم ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۱ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
یه ایران عاشقته
۱۴۰۰ احمدی نژاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۵ ۰۱ خرداد ۱۳۹۹
محمود عشق کل ایران
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۷ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
درود بر دکتر محمود احمدی نژاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۰ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
معجزه ی قرن:-))
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۴ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
خداوندامام خامنه ای رابرای امت مسلمان ومستضعفان جهان نگه دارد.امین
Iran (Islamic Republic of)
bm
۱۵:۵۸ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
من هم مجردم.....
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۱۷:۵۱ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
مام تو سن ۳۰ ساله ای دارم سعی میکنم یک میلیارد جم کنم شاید بشه هزینه های شروع زندگیو داد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۶ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
فرزندان رهبری هیچ کدوم کارمند جایی نیستند پست و مقام هم ندارند طلبه ی ساده هستند البته فقط اینا این مدلن
Iran (Islamic Republic of)
جواد
۱۶:۵۶ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
با این حساب بنده های خدا کجا زندگی میکنم یعنی مستاجر هستند درآمد اونها از چه منبعی است؟ چون اطلاع دارید بفرمایید ممنون میشم.
Romania
ناشناس
۱۸:۲۹ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
آرههه
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۹:۳۱ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
عزیزم نیاز ندارند.... مگه از اسمان میخورند، از یه جا میاد خب براشون دیگه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۱ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
باشه تو راست می گی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۸ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
عجب
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۶ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
پس چجور امرار معاش می کنند؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۶ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
جواد جان خودت رو ناراحت نکن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۵۱ ۰۱ خرداد ۱۳۹۹
از کجا معلومه ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۴ ۰۱ خرداد ۱۳۹۹
خوب اگه کارمند هیچ جایی نیستند , پس خرج خانواده شونو از کجا میارن?
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۸ ۰۱ خرداد ۱۳۹۹
اقا جواد حوزه فعالیت میکنن تدریس و....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۰ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
پس چرا هیچ کدوم با یه خانواده معمولی ازدواج نکردن؟ چون اصلا نمیدونن خانواده معمولی یعنی چی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۵ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
آخه هنوز سریال پایتخت شروع نشده بود. همچنین تقی معمولی هم دختر نداشت!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۴ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
منظورت نقی معمولیه؟
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۰۶:۳۷ ۰۱ خرداد ۱۳۹۹
دخترای خانواده معمولی هنوز میخوان درس بخونن.
Iran (Islamic Republic of)
سید
۱۵:۳۱ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
سلام
من موندم حتما باید دکتر احمدی نژاد همتو این مطلب میاوردید؟؟
کجاش سیاسیه؟؟همسرش باباش مادرش پدربزرگش چیش سیاسی بود ک ازدواج های سیاسی گذاستین؟
مطالبتون کلا جهت داره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۰ ۰۱ خرداد ۱۳۹۹
از صبح منم درگیر این معادله هستم
United States of America
ناشناس
۰۴:۱۰ ۰۱ خرداد ۱۳۹۹
دقیقا این موضوع درسته. دکتر احمدی نژاد ارتباطی با موضوع شما نداشت.
Iran (Islamic Republic of)
ک
۱۵:۳۰ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
از اظهار نظرها معلوم است که مسولان در افکار مردم محبوبیت دارند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۳ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
آره خیییییلی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۷ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
دقیقا...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۵۲ ۰۱ خرداد ۱۳۹۹
خییییییییلی ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۲۲ ۰۱ خرداد ۱۳۹۹
آره واقعا خیلی
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۱۵:۱۹ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
من ۱۳ ساله میخوام ازدواج کنم یه کار ثابت ندارم که حتی برم خواستگاری. بعد میگن جمعیت داره پیر میشه. حدود ۱۵ میلیون جوان مجرد داریم. ۳۳ ساله شدم دیگه کی ازدواج کنم
Iran (Islamic Republic of)
بهنام
۱۶:۰۲ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
دیگه الان زمانه ای که ازدواج فایده نداره ای بس زندگی سخت شده خرج خودمونو به زور فراهم میکنیم چه برسه تشکیل زندگی بدیم تو ایران باید مجرد بدنیا بیای مجرد هم بمری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۹ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
من داداشم سی وهفت سالشه هنوزازدواج نکرده خواهرم سی وهشت سالشه ازدواج نکرده خودمم سی ویک سالمه ازدواج کردم با یه ا م که بعدمعتادازاب درامد حالا هم درشرف طلاقم!!!با این حالم میگم زنده بادمجردی!!!
Iran (Islamic Republic of)
محمد ت
۱۹:۰۷ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
سالهاست امام جمعه های تهران موقتی اند تو کار ثابت می خوای؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
حسن
۲۰:۰۹ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
اگر رفته بودی حوزه الان فکر ازدواج بچه ات بودی و....
United States of America
ناشناس
۰۰:۴۲ ۰۱ خرداد ۱۳۹۹
به نام خدا،من۳۸ساله مجرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۶ ۰۱ خرداد ۱۳۹۹
ولی حتما حقوقشون ثابت
Iran (Islamic Republic of)
عرفان
۱۴:۵۸ ۱۰ تير ۱۴۰۱
داداش گلم من دارم میشم 39 ساله ا چند وقت پیش اجاره پدرم و میدادم پولی برای ازدواج نمونده دیگه بعد اقایون از بالا تا پایین اراجیف میگن که ازدواج کنید بچه بیارید بگو برو بمیر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۱ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
کجای ازدواج دکتر احمدی نژاد سیاسی بود؟!! اینجا هم ثابت کرد از جنس مردم عادی است گرچه سر خط گزارش شما ....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۴ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
کفه ترازو و میزان اینجا به کار میاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۵ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
هدف پوله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۵ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
ازدواج با دختر چهارده ساله ؟!!! همیشه باید از ادعای بیش از حد هراسید.خصوصا در زمینه عقل و تدبیر.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۶ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
اون زمان اکثرا تو این سن ازدواج میکردن
الان خیلی بد شده که سن از ۳۰ گذشته خانما مجردن و فرصت فرزنداوری و از دست میدن
United Arab Emirates
امیر
۱۴:۳۵ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
آیا جای دیگه ای برای اداره کشور برای دیگران هست همانطور که ازدواج هایشان براساس روابط خانوادگی هست منصب های کشوری هم براساس همین روابط فامیلی وخانوادگی هست

داماد وزیر پدرزن ریس مصلحت شوهر خاله ریس مجلس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۱ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
نمی گفتین هم معلوم بود اون بالا چه خبره.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۰ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
خب بما چه ??? بجا ایحرفا عملکرد دولت تو چن سال بررسی کنن
Iran (Islamic Republic of)
بهار
۱۴:۲۴ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
اینا که گفتی چه دردی از مردم دوا میکنه به ما چه کی باکی ازدواج کرده وای جی سی به مسائل مهم تر بپرداز بیچاره اوناایی هستند که نه پول ومنسب دارن نه بابای پول داروصاحب مقام وابرومندانه پشت بخت نشستند وای جی سی لطفا پیگیری کن چرا حقوق بازنشستگان تامین احتماعی تغیری نکرد لطفا پیا مهای اقای نوبخت رو براش بفرست شاید یادش بیاید سال پییش چقدر تورسانها اعلام کرد خبر خوش دیگه باز نشسته ای زیر دوملیون وهشتصد حقوق نمی گیره پس کو چرا یادشون رفت چه وعده های پوچ به مردم دادن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۹ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
ازدواج دکتر احمدی نژاد کجاش سیاسیه؟؟
United States of America
ناشناس
۰۴:۱۲ ۰۱ خرداد ۱۳۹۹
کاملا درسته هیچ ربطی نداشت.
Iran (Islamic Republic of)
سید محمدعلی
۱۴:۱۴ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
خدا پدرت روبیامرزه محمود احمدی نژاد/
انشاله باز هم رئیس جمهوربشی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۲ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
ایشالا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۲ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
چرا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۳ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
وقتی میگن مردم حافظه تاریخی ندارن و فراموش کارن یعنی همین.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۵ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
برو بابا
Iran (Islamic Republic of)
یگانه
۲۳:۲۶ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
خدا کن بازم رئیس جمهور بشن ب فکر مردم بود خدایی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۵۵ ۰۱ خرداد ۱۳۹۹
بازم ?? مگه چن بار رییس جمهور شده بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۴ ۰۲ خرداد ۱۳۹۹
هرچی رئیس جمهوربشه کمه/
Iran (Islamic Republic of)
مجتبی
۱۴:۱۳ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
علی برکت الله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۵ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
با ی دختری آشنا شدم برای ازدواج گفت خونه داری؟ گفتم نه گفت ماشین ؟گفتم نه گفت شغل ؟ گفتم نه گفت توی ۳۰ سالگی هیچی نداری که تحصیلاتت؟ گفتم رتبه زیر ۳۰۰ کشور بودم مثلا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۵ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
حتما اخرشم گفتی این ته ریش وداشته باش!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۵ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
اونم زحمت کشیدی



خخخخخخخخخخخخخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۸ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
من الان 8ساله ازدواج کردم شوهرم یه دانشجو بی پول یه سال خونه پدرشوهرم بودم شوهرم دانشجو تهران بود ماهم شهرستان...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۶ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
یه نوشابه باز کنم برات
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۷ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
احمدی نژاد چ بی ریا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۹ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
چه خبره ....چه خبرتونه ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۸ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
چه خبرتونه؟ چه خبره تووووووووونه؟
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۳:۲۶ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
بسم الله الرحمن الرحیم
چه را میخواهید ثابت کنید؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۶ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
این که اینها چقدر ساده زیستن
Iran (Islamic Republic of)
محسن چهره ماه
۱۳:۱۷ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
چرا بامردم عادی ازدواج نمیکن چون قدرت قدرت میاره.تو تمام اینها فقط رهبری با یه خانواده غیر سیاسی وصلت کردن
Iran (Islamic Republic of)
سپیده
۲۳:۳۲ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
آقای احمدی نژاد هم با خانواده سیاسی وصلت نکرده.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۵۶ ۰۱ خرداد ۱۳۹۹
آخییییی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۲ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
پول دارن پول دارتر میشن و به موقعیت خوبی می رسن. جز این هدف دیگه ای ندارن
Iran (Islamic Republic of)
وحید
۱۳:۰۰ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
اون پاراگراف آخرتون رو پاک کنین سنگینترین
ازدواجهای همشون کاملا با معنی و حتی اهداف هستش.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۶ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
خوشبحالشون ..... در ب در دنبال خونه ایم تو بنگاها
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۵ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
جالب بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۴ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
اینا از درد جامعه چی می فهمن واقعاااا. همه به فکر خودشونن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۶ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
خخخخخخخخخخ . اونی که شما میگی بعضی افراد هستند . تر و خشک رو باهم نسوزونین خواهشا . انصاف هم چیز خوبی هستش.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۴ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
اینا از درد جامعه چی می فهمن واقعاااا. همه به فکر خودشونن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۲ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
برا پول و جایگاه و مقام رفتن فامیل شن. شاید اصلا خیلیاشون دختر رو هم ندیده بودن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۸ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
چی به ما می رسه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۴ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
علی برکت اله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۸ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
چرا احمدی نژاد را وسط اینها آوردید نه خودش آقازاده بود نه خانمش. از مردم بود وبرای مردم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۷ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
خخخخخخ
United States of America
ناشناس
۰۴:۱۳ ۰۱ خرداد ۱۳۹۹
منم موافقم ربطی نداشت
Iran (Islamic Republic of)
دادگر
۱۲:۲۴ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
مبارک باشد.....
Iran (Islamic Republic of)
سید
۱۲:۱۱ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
انشا الله همه مومنان خوشبخت بشن وسعادتمند ودیگران هم خداوند بحق اهل بیت علیهم السلام عاقبت بخیر شن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۵ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
درود به دکتر احمدی نژاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۳۱ ۰۱ خرداد ۱۳۹۹
یاور محرومان فقط احمدی نژاد انشاا عاقبت بخیر شود
United States of America
ناشناس
۰۶:۴۹ ۰۱ خرداد ۱۳۹۹
درود بر احمدی نژاد عزیز
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۱۱:۵۸ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
کبوتر با کبوتر باز با باز
Iran (Islamic Republic of)
امپراطور
۱۱:۵۳ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
سرم درد گرفت.
چرا کلا حاصل این ازدواج ها اکثرا پست های مهم رو گرفتن؟؟؟
شایسته سالاری کجاست پس؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۱ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
خوب وقتی دو نفر شایستن نتیجه شون هم باید شایسته باشه دیگه خیالت راحت
United States of America
ناشناس
۱۵:۲۲ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
بهتر
Iran (Islamic Republic of)
مهی
۲۱:۰۳ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
ب تو چه
Iran (Islamic Republic of)
امپراطور
۲۲:۳۸ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
انتخاب شایسته یا سیاسی؟؟؟؟
قبلا میگفتن عقل باید بر عشق مسلط باشع اما الان سیاست بر عشق غالب شده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۱ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
چيز جالبي كه در مورد بچه هاي رهبري هست اينه كه بر عكس خيليا هيچ پست و مقامي ندارن
Iran (Islamic Republic of)
ح
۱۸:۱۴ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
فرزندان رهبری از پست ومقام به دور هستندگویا قلبا هم هیچ ارادتی به آن ندارند ومانند مردم عادی این موضوع قابل تامل است
United States of America
ناشناس
۰۰:۴۷ ۰۱ خرداد ۱۳۹۹
حتما بازنشسته شدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۰ ۰۱ خرداد ۱۳۹۹
نیازی به کار کردن ندارن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۵۷ ۰۱ خرداد ۱۳۹۹
چقد اطلاعات دقیق داری
Iran (Islamic Republic of)
مالکوم ایگرگ
۱۱:۴۶ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
انشاءالله همگی خوشبخت وعاقبت بخیر شوند
United States of America
ناشناس
۱۵:۲۲ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
انشاءالله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۵۸ ۰۱ خرداد ۱۳۹۹
هستن نیاز ب دعای شما نیس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۰ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
خدا خیر احمدی نژاد بده که مردم را سهام دار کرد.
United States of America
ناشناس
۱۸:۰۷ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
گرونی تمام شد رفت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۲ ۰۱ خرداد ۱۳۹۹
گرونی افسار گسیخته مال دوره فریدون هاست که دزدا رو مسئول بیت المال کردن
United States of America
ناشناس
۱۱:۲۳ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
درود بر اصلاح طلبان درود بر مرد آزادی درود بر دموکراسی.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۹ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
درود براحمدی نژاد
Iran (Islamic Republic of)
صبا
۱۷:۵۴ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
درود بر اصلاح طلبان؟!!!!!!!!
هههههههه .. جالبه
Iran (Islamic Republic of)
ح
۱۸:۱۶ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
هر چه بدبختی سالهای سال در کشور پدید آمد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۱ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
الان ربط بین اصلاحطلبان با آزادی و دموکراسی چی هست؟
-
ایرانی
۱۸:۳۷ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
چه خبر از منهتن؟!!!! چیه پولات تموم شده؟!!!! با پولای ملت رفتی اونور آب حالشو میبری داری برای کسایی که بزرگت کردن ادای دین میکنی؟!!! آفرین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۳ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
چه ربطی داشت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۵ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
وات دِ فاااز؟؟
آخرین اخبار