اجرای طرح جمع آوری معتادان متجاهر در زنجان

فرمانده انتظامی استان زنجان از جمع آوری ۸۰ معتاد در طرح جمع آوری معتادان متجاهر در زنجان خبر داد.

اجرای طرح جمع آوری معتادان متجاهر در زنجانبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، سرهنگ ایرج خانی پور جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان با اعلام این خبر گفت: در راستای تامین نظم و امنیت جامعه و درخواست‌های مردمی، طرح شناسایی محل پاتوق معتادان متجاهر و توزیع کنندگان مواد مخدر در استان زنجان به اجرا در آمد.

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به جمع آوری ۸۰ معتاد متجاهر در طول اجرای این طرح تصریح کرد:  این طرح در شهرستان‌های زنجان، ابهر و خرمدره مطابق با دستورالعمل مصوب کمیته درمان به اجرا درآمد.

سرهنگ خانی پور در ادامه با اشاره به اینکه این طرح به درخواست مردم اجرا شد افزود: به منظور سالم سازی و پاکسازی مناطق آلوده و جلب رضایت عمومی مردم اجرای این طرح و طرح‌های مشابه از اولویت‌های پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان زنجان در سالجاری خواهد بود.

او با اشاره به مشارکت دانشگاه علوم پزشکی در طول اجرای این طرح برای انجام تست کرونا، افزود: در این طرح با توجه به احتمال مبتلا بودن برخی معتادان طرح غربالگری‌ای افراد اجرا و معتادانی که تست کرونای آن‌ها مثبت باشد تحت درمان اداره بهداشت، درمان و آموزش پزشکی استان قرار خواهند گرفت و پس از بهبودی و قرنطینه جهت ترک اعتیاد به مراکز بازپروری منتقل خواهند شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان در پایان فراهم کردن امنیت جامعه را بهترین مزیت تعامل پلیس و مردم بیان و عنوان کرد: ارتقا احساس امنیت اصلی‌ترین ماموریت فرماندهی انتظامی استان زنجان در سالجاری است.
 
انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.